• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

در گفتگو با حسين مددي :
مستند پرتره یادگار سال های مهر در تجلیل از مقام استاد کاووس غولی گله به زودی عرضه خواهد شد

  • کد خبر : 28819
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فیلمبرداری و تدوین فیلم کوتاه مستند پرتره یادگار سال های مهر در تجلیل از مقام ادبی و فرهنگی چهره ماندگار شهرستان مسجدسلیمان استاد کاووس غولی گله به پایان رسیده و به زودی به سبد فرهنگی خانواده ها افزوده خواهد شد. حسین مددی کارگردان این فیلم در گفتگو با سایت خبری باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فیلمبرداری و تدوین فیلم کوتاه مستند پرتره یادگار سال های مهر در تجلیل از مقام ادبی و فرهنگی چهره ماندگار شهرستان مسجدسلیمان استاد کاووس غولی گله به پایان رسیده و به زودی به سبد فرهنگی خانواده ها افزوده خواهد شد.

حسین مددی کارگردان این فیلم در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در این فیلم سعی شده است به قسمت های مختلف زندگی استاد غولی گله از جمله زندگی نامه، تعلقات روحی، نگاههای فرهنگی و ادبی ایشان پرداخته شود. وی در ارتباط با ضرورت ساخت این فیلم گفت: جای خالی چنین فیلم هایی به عنوان اسناد و معرفی نخبگان و تاثیرگذاران عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و…برای آیندگان بسیار محسوس بود به همین دلیل بنده احساس کردم باید چنین شخصیت هایی را در زمان حیات شان آن گونه که باید به نسل امروز و فردا معرفی نمایم و در این فرایند انتظار همکاری و حمایت نهادها و شخصیت هایی که می توانند به خلق چنین آثاری کمک کنند نیازمندم.

کارگردان مستند بلند شهر اولین ها ادامه داد: بعد از مستند شهر اولین ها و شش فیلم کوتاه این اولین فیلم مستند پرتره محسوب می شود که به معرفی چهرها می پردازد… این کارگردان مسجدسلیمانی گفت:در دومین مستند پرتره قرار است به زندگی هنری و آثار استاد جهانگیر مکی پور در زمینه آثار تجسمی به ویژه خوشنویسی بپردازم که امیدوارم مورد توجه اهالی فرهنگ و هنر و منتقدان قرار بگیرد. لازم به ذکر است مستند پرتره یادگار سال های مهر به تهیه کنندگی مشترک حسین مددی و دانشکده سما واحد مسجدسلیمان ساخته شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام.موفقیت روزافزون لایق شماست..وقتی استادمو دیدم از ته قلبم خوشحال شدم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.