• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

تقدیر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از قهرمان وزنه برداری جهان

  • کد خبر : 28671
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه شورای ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از رحمان اورامه وزنه بردار مدال آور رقابت های جهانی تقدیر شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این جلسه که با حضور مدیرعامل، اعضای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه شورای ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از رحمان اورامه وزنه بردار مدال آور رقابت های جهانی تقدیر شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این جلسه که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و ارکان ورزش این تیم برگزار شد قباد ناصری از افتخار آفرینی رحمان اورامه تجلیل نمود.

ناصری در این جلسه رحمان اورامه را که در رقابت های وزنه برداری جوانان جهان در ژاپن موفق به کسب مدال برنز گردید نمونه ی شایسته ای از یک جوان ورزشکار دانست. وی وزنه برداری را ورزشی پرطرفدار در این شهر دانست که با حضور پیشکسوتان و قهرمانان نامدار، جوانان و نوجوانان به شایستگی به سمت و سوی قهرمانی پرورش یافته اند.

در ادامه این جلسه در خصوص وضعیت ورزش در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بحث و تبادل نظر صورت گرفت. مهران مطلق و افشین صالحی پور مربیان تیم وزنه برداری نفت با اشاره به کسب موفقیت های ارزشمند توسط این تیم در رقابت های مختلف خواستار توجه ویژه به این ورزش المپیکی و تجهیز آن به ادوات و تجهیزات مناسب شدند.

در این جلسه رحمان اورامه وزنه بردار مدال آور تیم نفت در مسابقات جهانی ژاپن لوح تقدیر و هدیه ای را به پاس این اقدام ارزشمند از مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دریافت کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.