• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

توضیحات استاندار خوزستان در ارتباط با آخرین وضعیت فرودگاه مسجدسلیمان/ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مسجدسلیمان در حال راه اندازی است

  • کد خبر : 28571
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- غلام رضا شریعتی استاندار خوزستان، با تأکید بر ساماندهی فرودگاه‌های شهرهای مسجدسلیمان و بهبهان اظهار کرد: به منظور ساماندهی فرودگاه این دو شهرستان هماهنگی‌های لازم انجام شده البته کارهای اساسی فرودگاه مسجدسلیمان از قبل انجام شده است. وی با بیان این که در باند، فرودگاه مسجدسلیمان تغییرات اساسی ایجاد شده است، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- غلام رضا شریعتی استاندار خوزستان، با تأکید بر ساماندهی فرودگاه‌های شهرهای مسجدسلیمان و بهبهان اظهار کرد: به منظور ساماندهی فرودگاه این دو شهرستان هماهنگی‌های لازم انجام شده البته کارهای اساسی فرودگاه مسجدسلیمان از قبل انجام شده است.

وی با بیان این که در باند، فرودگاه مسجدسلیمان تغییرات اساسی ایجاد شده است، تصریح کرد: در مورد ساخت سالن فرودگاه، ترمینال، مسافربری، و بحث‌های زیادی شده که شرکت نفت ساخت آن ها را تقبل کرده است.

استاندار خوزستان توضیح داد: در خصوص محل ساخت ترمینال فرودگاه این که در داخل محوطه یا خارج از آن ساخته شود، تبادل نظرهای زیادی صورت گرفته و با نیروهای مسلح چندین ماه است که در حال مذاکره هستیم، و به توافقات خوبی با ارتش رسیدیم.

شریعتی ابراز امید واری کرد: فرودگاه مسجدسلیمان به زودی ساخته شود، و به سرانجام برسد، و شاهد پرواز در این منظقه و رفع بخشی از مشکلات مردم در حوزه حمل و نقل باشیم.

وی عنوان کرد:  با توجه به ورود هواپیماهای، ای تی آر به کشور که با ظرفیت ۵۵ تا ۷۰ مسافر می‌توانند پرواز کنند، و ویژه فرودگاه غیر از مراکز استان‌ها هستند، این موضوع می‌تواند نقش موثری در توسعه شهرهای غیر مرکز استان داشته باشد.

شریعتی با بیان این که منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در منطقه زیلایی مسجدسلیمان در حال راه اندازی است، تاکید کرد: احداث فرودگاه مسجدسلیمان به طور حتم نقش موثری می‌تواند در توسعه و رونق منطقه داشته باشد، هم آن منطقه با استفاده از وجود فرودگاه می‌تواند امکانات بیشتری را وارد منطقه کند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.