• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

نواختن زنگ مقاومت در مدارس هفتکل

  • کد خبر : 2852
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۰۷

رئیس آموزش و پرورش هفتکل از به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس این شهرستان خبر داد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: محمد بهزادی اظهار کرد: زنگ مقاومت در مدارس شهرستان هفتکل به صدا در خواهد آمد. وی افزود: زنگ مقاومت به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت دفاع مقدس، در مدارس هفتکل، رغیوه و نفت سفید […]

رئیس آموزش و پرورش هفتکل از به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس این شهرستان خبر داد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: محمد بهزادی اظهار کرد: زنگ مقاومت در مدارس شهرستان هفتکل به صدا در خواهد آمد. وی افزود: زنگ مقاومت به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت دفاع مقدس، در مدارس هفتکل، رغیوه و نفت سفید به صدا در می‌آید.به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به شهدای دانش آموز ادای احترام کرد و گفت: مراسم به صدا در آمدن زنگ مقاومت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، در مدارس هفتکل انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آئین به صدا در آمدن زنگ مقاومت در ساعت هشت صبح روز یکشنبه 31 شهریور ماه نخستین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس انجام خواهد شد. بهزادی تصریح کرد: این مراسم همزمان با حضور شکوفه‌ها و کلاس اولی‌ها در مدارس ابتدایی هفتکل، رغیوه و نفت سفید انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم نمادین به صدا در آمدن زنگ مقاومت با حضور خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس، جمعی از مسئولان محلی و خانواده‌های دانش آموزان در دبستان دخترانه عصمت واقع در کوی شهید موسوی دامغانی برگزار می‌شود. رئیس اداره آموزش و پرورش هفتکل در ادامه به تشریح برنامه‌های آیین به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس هفتکل پرداخت و اظهار کرد: در این مراسم برنامه‌های فرهنگی نظیر مسابقه و سرود انجام خواهد شد.

بهزادی در پایان، آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزان و معلمان تبریک گفت و برای همه آنان از درگاه خداوند تبارک و تعالی آرزوی موفقیت کرد.

منبع/ فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.