• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

حجت الاسلام اميني: مسجدسليمان گرفتارترين شهر خوزستان است

  • کد خبر : 2844
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷

حاج آقا امینی با اشاره به اول مهرماه و بازگشائی مدارس و دانشگاه ها عنوان داشتند: فصل مهر، فصل ماندگاری و پر از یادگاری است از همه مجموعه های آموزشی خواستاریم از رزمندگان دوران دفاع مقدس این اسوه های مقاومت و پایداری غفلت نکنند و امیدواریم که در آموزش و پرورش و دانشگاه ها از […]

حاج آقا امینی با اشاره به اول مهرماه و بازگشائی مدارس و دانشگاه ها عنوان داشتند: فصل مهر، فصل ماندگاری و پر از یادگاری است از همه مجموعه های آموزشی خواستاریم از رزمندگان دوران دفاع مقدس این اسوه های مقاومت و پایداری غفلت نکنند و امیدواریم که در آموزش و پرورش و دانشگاه ها از این اسوه ها بهره ببرند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه:29/6/1392 با تشکر از حضور با شکوه نمازگزاران مسجدسلیمانی در نماز جمعه های این شهر گفت: با این که شهر ما یک شهر با طول 33 کیلو متراست و یکاش مثل بعضی از شهرها دایره اي یا مربعی بود و پیاده هم می شد به نماز جمعه آمد. اما به نسبت جمعیت یکی از با شکوه ترین نماز جمعه ها را در سطح استان و به نوعی کشور برگزار می کنیم ولی گرفتارترین شهر جمهوری اسلامی هم هستیم. این را که من خدمت شما نمازگزاران عرض می کنم چند برابرش را خدمت مسئولین بزرگوار هم می گویم. بدون این که سیاه نمائی بکنم و با این که دنیايی از امید به آینده عمران و آبادی شهرمان را داریم اما این واقعیت است که گرفتارترین شهر استان و کشور را داریم و فقط دل دردمند مسئولی که توی این شهر است و دل سوز هم باشد می داند که همین جور است. شهری که یک سینما ندارد، پارک درست و حسابی ندارد، آبش روزی دو ساعت است و بعد از این همه سال تازه دارد به انجام می رسد، فاضلابش امسال تعریف شده و یکی دو کیلومترش را دارند می سازند و… نمره بیست باید به این مردم داد که با این همه گرفتاری عاشورایشان، لیله القدرشان، تاسوعا و عرفه و نمازجماعت و جمعه شان اینجوری است،این نمره بیست دلچسب است. امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: والله شهری که نانش، آبش، شغلش، کارش، آسفالتش همه اش برقرار باشد و نمازجمعه هم بیایند خیلی ارزش آن مثل ارزش و عبادات و نمازجمعه شما مسجدسلیمانی ها نیست.

نماينده ولي فقيه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت این ایام گفت: هشت سال ایستادگی مردم ما با رهبری امام راحل و مدیریت مقام معطم رهبری آن هم با وجود تمام کمک های مختلفی که به حزب بعث می شد نشان از ایمان راسخ مردم ما به نظام اسلامی است.

مردم با تمامم وجود ایستادگی کردند آن هم با سلاح ایمان و با حضور رزمندگانی که دعای کمیل شان قطع نمی شد و به شهادت تمام رزمندگان دوران دفاع مقدس به محض استقرار واحدهای رزمی در یک محل اول چادر مسجد را برپا می کردند. ما این طوری در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادیم. حاج آقا امینی با اشاره به اول مهرماه و بازگشائی مدارس و دانشگاه ها عنوان داشتند: فصل مهر، فصل ماندگاری و پر از یادگاری است از همه مجموعه های آموزشی خواستاریم از رزمندگان دوران دفاع مقدس این اسوه های مقاومت و پایداری غفلت نکنند و امیدواریم که در آموزش و پرورش و دانشگاه ها از این اسوه ها بهره ببرند.

امام جمعه مسجدسلیمان در پایان خطبه ها با اشاره به بحث سوریه و عقب نشینی استکبار از جنگ طلبی عنوان داشتند: شکرگزاریم که یک بار دیگر اقتدار جهان اسلام نشان داده شد در حالی که طبل جنگ را استکبار نواخته بود. ایشان ادامه دادند بحث سوریه منطقه ای نیست جهانی است،بحث فرهنگ و اندیشه است. آن ها با مبانی دینی و اعتقادی ما کار دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. محضر مبارک حاج آقا امینی، سلام، بنده فقط یکبار تلفنی با شما صحبت کردم ارادت پیدا نمودم و احساس کردم حقیقتن در راه ایمان و تقوا و حق گام بر میدارید، بسیار خوشحال هستم که از گرفتاریهای مردم حرف میزنید، آنهم از تریبونی که میراث پیامبر (ص) میباشد، اما حاج آقا اینگونه سخن گفتن از گرفتاریها مانند اینست که یک پزشک به کسی که بیمار است بگوید: شما بیمار هستید، همین! همه ی آمارها نشان میدهد که مسجدسلیمان شهریست گرفتار و اگر برای درمان آن راه چاره ای اندیشیده نشود رو به اضمحلال و نابودی اقتصادی و اجتماعی پیش میرود، چه مصیبتی بالاتر از 43% بیکاری؟ چه مصیبتی بالاتر از اینکه شهری با این قابلیتها و سرمایه های خدادادی جزو مناطق محروم محسوب شود و عده کثیری از ساکنینش زیر خط فقر زندگی کنند، چه مصیبتی بالاتر از این گازهای سمی که در سطح شهر منتشر است و هر روز مردم را بیمارتر و گرفتارتر میکند؟ چه مصیبتی بالاتر از اینکه سهم مسجدسلیمان از عوارض محصولات پتروشیمی که میتواند بخشی از دردها را درمان کند پرداخت نمیشود؟چه بی قانونی بالاتر از اینکه سهم دو در هزار تولید نفت که بر اساس مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی باید به خزانه ی شهرداری واریز و در جهت رفاه و عمران و آبادی شهر مصرف شود، با نظر مسئولین شرکت نفت هزینه گردد؟ چه بی قانونی بالاتر از اینکه به مردمی که سالها و دهه ها در مناطق آلوده به انواع گازهای سمی ناشی از استخراج نفت و گاز زندگی و بابت این ضرر و زیانهای جانی ناشی از نشت گازها هیچ خسارتی پرداخت نشود؟چه اجحاف و بی عدالتی بالا تر از این که کارون، این بزرگترین رود ایران از کنار گوش شهر بگذرد و شهر و مردمش از بی آبی له له بزنند و روزی دو ساعت لوله هایشان آب داشته باشد آنوقت آب همین کارون را به شهرهایی باچندین برابر کیلومتر فاصله لوله کشی کنند؟ چه بداقبالی بالاتر از اینکه دو برادر از اهالی همین شهر که سالها مسئولیتهای قابل توجهی در سطح کشوری داشته اند برای مشکلات اساس شهر کار مفیدی و موثری انجام نداده و اگر پای حساب و کتاب پیش آید مردم بدهکار فرض شوند؟ حاج آقا امینی درست است که مشکلات مسجدسلیمان عدیده اند اما لاینحل نیستند اگر مسئولین شهر همدل وهمجان همت کنند به یاری حق ، شهری خوب و قابل زندگی خواهیم داشت ، لبخند و شادی به چهره مردم و شهر باز خواهد گشت ، اگر قدری همت باشد، انشالله

  2. آره دیگه باید عوامل گرفتار ساز هم اعلام شوند
    اونایی که نمی ذارن فرماندار عوض بشه یا تقویت بشه
    اونایی که دستی بر بیت المال دارندو بریز بپاشو
    اونایی که هنوز تا هنوزه به جای خدمت دنبال قدرت هستند

  3. اونایی که نمیذارن رییس شرکت نفت بومی باشه یا دغدغه خدمت بیشتری داشته باشه

  4. کسانی که سالهای طولانی است دراین شهر پست و مقام دارند و درهمه امورشهر اعم از اجرایی و ادارات و…دخالت می کنند و باعث شده انددراین چندساله ضعیف ترین مسئولان برای این انتخاب شوند چون نمی گذارند مدیران قوی دراین شهر سمت بگیرند و بدنبال ضعیف پروری هستند تا فرمانبردارشان باشند فرمانداری قوی مانند مرحوم موسویان به خاطر کارشکنی همین افراد که نگذاشتند حکم فرماداری ایشان صادرشود درجاده اهوز مسجدسلیمان جان باخت بخش عمده ای از عقب ماندگی مسجدسلیمان مدیون افراد انحصارطلب است و به مال ومنال زیادی رسیدند…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.