• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
2

حسين عالي محمدي:
می خواهم آبی که علی اصغر جمالی از خلیج فارس به دریای خزر ریخت را به خلیج فارس برگردانم

  • کد خبر : 28346
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: می خواهم آبی را که حدود سی سال پیش علی اصغر جمالی از خلیج فارس به دریای خزر ریخت را به صورت پیاده از دریای خزر به خایج فارس برگردانم. عالی محمدی گفت در صورتی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: می خواهم آبی را که حدود سی سال پیش علی اصغر جمالی از خلیج فارس به دریای خزر ریخت را به صورت پیاده از دریای خزر به خایج فارس برگردانم. عالی محمدی گفت در صورتی که اسپانسری برای این کار پیدا شود برای به اهتزار دراوردن نام مسجدسلیمان مسافت ۱۱۰۰ کیلومتری دریای خزر تا خلیج فارس را طی چند روز آینده انجام خواهم داد و شاید با این کار بتوانم نگاه مسئولین کشوری را یه آمار بیکاری ۴۳ درصدی در مسجدسلیمان معطوف سازم.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره) مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت وفتح دیوار بزرگ چین با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وی سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.