• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

در آستانه ماه مهر: اداي احترام فرهنگيان به مقام مسعود بختياري با حضور در مافه گه تاراز

  • کد خبر : 2834
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۵:۳۶

بهمن صداي ايل و آيين و سنت هاي يك قوم را در قالب شعر و تصنيف احياء كرد و امروز تمام اقوام ايراني مي توانند صادر كننده فرهنگ خود به ساير كشورها باشند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بيش از 50 تن از فرهنگيان مسجدسليمان، لالي،انديكا و شوشتر به اتفاق رؤساي آموزش و پرورش شهرهاي ياد […]

بهمن صداي ايل و آيين و سنت هاي يك قوم را در قالب شعر و تصنيف احياء كرد و امروز تمام اقوام ايراني مي توانند صادر كننده فرهنگ خود به ساير كشورها باشند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بيش از 50 تن از فرهنگيان مسجدسليمان، لالي،انديكا و شوشتر به اتفاق رؤساي آموزش و پرورش شهرهاي ياد شده همراه با معاونين اداره كل آموزش و پرورش استان خوزستان و رييس آموزش عشاير استان خوزستان قبل از بازگشايي مدارس با حضور در منطقه تاراز به مقام فرهنگي زنده ياد مسعود بختياري اداي احترام نمودند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حاج آقا عباسي رييس بازرسي آموزش و پرورش استان با بيان اين كه مسعود بختياري يكي از الگوهاي ارزشمند فرهنگي كشور مي باشد گفت:

زنده ياد بهمن علاالدين از شعر و شاعري و پرداختن به آيين ها و سنت هاي ايل بختياري در قالب شعر و موسيقي سد محكمي براي جلوگيري از تهاجم فرهنگي بيگانگان به وجود آورد. هوشنگ فرجي باني بناي يادبود بهمن علاالدين در تاراز ضمن خير مقدم به چهره هاي فرهنگي استان خوزستان آغاز سال تحصيلي جديد را به آن ها تبريك گفت و افزود:

اميدوارم در جهت رشد و بالندگي دانش آموزان و هدايت آن ها به سمت علم و معنويت موفق باشيد. وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت:

بهمن صداي ايل و آيين و سنت هاي يك قوم را در قالب شعر و تصنيف احياء كرد و امروز تمام اقوام ايراني مي توانند صادر كننده فرهنگ خود به ساير كشورها باشند. وي در پايان سخنان خود از حجت الاسلام والمسلمين اميني امام جمعه محبوب مسجدسليما به خاطر حمايت هاي فرهنگي اش تشكر كرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خسته نباشيد ميگم به آقاي فرجي. انصافاً براي مافه گه در تاراز زحمت زيادي كشيده.

  2. ياد و خاطره آ بهمن علاالدين گرامي باد. ممنونم از زحمات آقاي فرجي عزيز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.