• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

برنز جهان بر گردن فرزند مسجدسلیمان/ رحمان اورامه نخستین مدال کشورمان در قهرمانی جوانان جهان را بر گردن آویخت

  • کد خبر : 28262
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– رحمان اورامه وزنه بردار ۹۴ کیلویی و مسجدسلیمانی تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور ژاپن، دست به کار بزرگی زد و توانست با مجموع ۳۶۴ کیلوگرم، نخستین مدال را برای کشورمان بدست بیاورد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ششمین روز از رقابت های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– رحمان اورامه وزنه بردار ۹۴ کیلویی و مسجدسلیمانی تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور ژاپن، دست به کار بزرگی زد و توانست با مجموع ۳۶۴ کیلوگرم، نخستین مدال را برای کشورمان بدست بیاورد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ششمین روز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در کشور ژاپن و رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم، رحمان اورامه نماینده کشورمان از ساعت ۱۳ به وقت تهران در سالن ورزشی “اوتاسیتی” مجموعه “جنرال جیمنازیوم” روی تخته رفت و در نهایت دو مدال برنز را برای کشورمان در این دوره از مسابقات به ارمغان آورد.

گفتنی است؛ پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جوانان جهان و در جلسه کنگره فنی، کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان هوشمندانه با انتقال رضا بیرالوند به دسته ۱۰۵ کیلوگرم، شرایط را برای مدال آوری اورامه فراهم کردند. بر همین اساس اورامه که در حرکت یک ضرب با مهار وزنه ۱۵۹ کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفته بود، در حرکت دوضرب با مهار وزنه۲۰۵ کیلویی به مدال برنز دست یافت و در مجموع نیز با مجموع ۳۶۴ کیلوگرم به مقام سومی و مدال برنز رسید.

همچنین؛ اورامه در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۱۹۶ کیلوگرم را توانست مهار کند. در حرکت دوم وزنه ۱۹۷ کیلویی را بالای سر برد و در مرتبه سوم نیز وزنه ۲۰۵ کیلویی را به نام خود ثبت کرد تا به مدال برنز حرکت دوضرب دست یابد و در مجموع با ۳۶۴ کیلوگرم برنزی شود.

لازم به ذکر است؛ اورامه سال قبل در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا نیز توانسته بود با ثبت وزنه ۱۴۲ کیلوگرم به عنوان چهارمی حرکت یکضرب، با مهار وزنه ۱۹۱ کیلوگرمی در حرکت دوضرب و سرانجام با مجموع ۳۳۳ کیلوگرم صاحب دو نشان برنز شود.

عملکرد سه وزنه بردار برتر دسته ۹۴ کیلوگرم:

یکضرب:

۱- سوبیروف (ازبکستان): ۱۸۰ کیلوگرم

۲- تسخانتوس (بلاروس):۱۷۱ کیلوگرم

۳- پایروف (اوکراین):۱۶۹ کیلوگرم

دوضرب:

۱- سوبیروف (ازبکستان): ۲۱۰ کیلوگرم

۲- تسخانتوس (بلاروس):۲۰۷ کیلوگرم

۳- رحمان اورامه (ایران):۲۰۵ کیلوگرم

مجموع:

۱- سوبیروف (ازبکستان): ۳۹۰ کیلوگرم

۲- تسخانتوس (بلاروس):۳۷۸ کیلوگرم

۳- رحمان اورامه (ایران):۳۶۴ کیلوگرم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.