• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

محمود فکری:
تلاش‌مان صعود نفت‌مسجدسلیمان به لیگ برتر است

  • کد خبر : 28245
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان با بیان این‌که تلاش‌مان صعود به لیگ برتر کشور است، گفت:‌ تیم خوبی را بسته‌ایم و ان‌شاءالله با هماهنگی و تلاش بیشتر بتوانیم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم. محمود فکری ‌در خصوص آغاز تمرینات این تیم برای حضور در لیگ دسته یک کشور، اظهار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان با بیان این‌که تلاش‌مان صعود به لیگ برتر کشور است، گفت:‌ تیم خوبی را بسته‌ایم و ان‌شاءالله با هماهنگی و تلاش بیشتر بتوانیم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم. محمود فکری ‌در خصوص آغاز تمرینات این تیم برای حضور در لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد:‌ تمرینات تیم از روز پنجشنبه هفته گذشته در مسجدسلیمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. هر روز که می‌گذرد، با نفرات مورد نظر قرارداد می‌بندیم و تیم تقریباً در حال شکل گرفتن است. از امروز (سه‌شنبه) نیز تمرینات‌ با حضور بازیکنان اصلی‌مان انجام می‌شود.

وی بیان کرد:‌ همچنین قصد داریم برای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم، دهم تیرماه برای برپایی یک اردو عازم تهران شویم. در این اردو، هم انجام بازی‌های تدارکاتی و هم تمرینات سخت‌‌تر در دستور کار قرار دارد. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که امسال برای کسب چه جایگاهی تلاش می‌کنید؟ گفت: تمام تلاش‌مان را برای موفقیت تیم می‌کنیم. در حال حاضر تیم خوبی را بسته‌ایم و نفرات خوبی هم جذب شده‌اند. ان‌شاءالله با هماهنگی و تلاش بیشتر بتوانیم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم و در نهایت بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. وی خاطرنشان‌کرد:‌ ان‌شاءالله همه به خوبی کار خودشان را انجام دهند تا امسال جزو مدعیان باشیم. مهم‌ترین بحث، پشتیبانی و جذب بازیکنان مورد نظر است که خدا را شکر تا به این‌جا، بازیکنان خوبی را جذب کرده‌ایم و از نظر پشتیبانی نیز ان‌شاءالله همچون سال گذشته مشکلی نخواهیم داشت و امیدوارم این پشتیبانی بهتر هم باشد تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

فکری خطاب به هواداران تیم فوتبال نفت ‌مسجدسلیمان، گفت: از هواداران خواهش می‌کنم که همراه‌مان باشند و به ما کمک کنند. آن‌ها تاکنون دخالتی در کار ما نداشته‌اند و پشتیبان‌مان بوده‌اند و ان‌شاءالله این روند به همین صورت تا آماده شدن کامل تیم، ادامه داشته باشد. امیدوارم در زمان بازی‌ها نیز با تشویق‌های خوب و حضورشان، باعث دلگرمی و انرژی تیم شوند تا بتوانیم با کمک آن‌ها نتایج بهتری کسب کنیم. جا دارد از حمایت تماشاگران و کانون هواداران و همچنین مدیرعامل شرکت قدردانی کنم. او تلاش خود را می‌کند تا ما خیلی راحت‌تر و بهتر، تیم را آماده مسابقات کنیم.

وی در خصوص تغییر در ترکیب تیمش نسبت به فصل گذشته، عنوان کرد:‌ فکر می‌کنم ۵۰ درصد از ترکیب تیم تغییر کرده است. از ترکیب سال گذشته ۱۰ نفر را حفظ کرده‌ایم و تاکنون ۱۷، ۱۸ بازیکن به جمع ما اضافه شده‌اند. فکر کنم با جذب یکی دو بازیکن دیگر، اسکلت تیم‌مان شکل خواهد گرفت. سرمربی تیم فوتبال نفت ‌مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به لیگ برتری شدن تیم خوشبین هستید؟ گفت: من از نظر شخصیتی به کم راضی نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم، ضمن این‌که در حال حاضر مجموعه با من همراه است و بازیکنان خوبی را جذب کرده‌ایم. وی در خصوص کادر فنی تیم نیز عنوان‌ کرد:‌ کادر فنی سال گذشته حفظ شده است، ضمن این‌که یک نفر دیگر هم به کادر اضافه کرده‌ایم. همچنین قصد داریم یک آنالیزور هم داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.