• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

در گفتگو با رييس سازمان تبليغات مسجدسليمان
برگزاری سفره های افطاری در مساجد و هیئات شهرستان

  • کد خبر : 28091
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری  سفره های افطاری در مساجد و هیئات شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان قندعلی با اعلام این خبر افزود؛برپایی سفره های ساده افطاری از منویات مقام معظم رهبری است وایشان تاکید دارند برپایی چنین برنامه های به شور و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری  سفره های افطاری در مساجد و هیئات شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان قندعلی با اعلام این خبر افزود؛برپایی سفره های ساده افطاری از منویات مقام معظم رهبری است وایشان تاکید دارند برپایی چنین برنامه های به شور و شکوه ماه مبارک وانجام فعالیت های مردمی در ماه مبارک رمضان دامن خواهد زد.
وی در خصوص برپایی سفره های سادهدافطاری مردمی افزود؛هیئات مذهبی حضرت رقیه سلام الله علیها و عاشقان ولایت با همکاری جوانان هلال احمر و سازمان ورزش و جوانان با برپایی ایستگاه صلواتی وروشن کردن شمع یاد شهدای حادثه  تروریستی تهران را گرامی داشتند.
وی افزود هیئت منتظران حضرت مهدی عج نیز با برمایی نماز جماعت در محوطه اداره پست با توزیع افطاری برنامه بسیار خوبی را اجرا کردند و همچنین مسجد امام حسین  ع نمره ۸ با اجرای برنامه بسیار زیبا در پارک محله سفره ضیافت افطاری پهن کردند که کار بسیار ارزشمندی است و سعی خواهیم کرد این روند را تثبیت کنیم.
وی در پایان شب های قدر را فرصتی استثنایی برای عبادت دانست و افزوداز همه مومنین ضمن التماس دعا در خواست داریم در برپایی ضیافت افطاری مساجد وهیئات را مورد توجه قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.