• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

جلسه ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان اندیکا برگزار گردید

  • کد خبر : 2807
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

با حضور اعضای ستاد هفته دفاع مقدس جلسه هماهنگی نهایی برنامه های این هفته در سالن اجتماعات فرمانداری انديكا برگزار گردید. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز،جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیکا با حضور اکثر اعضا در فرمانداری برگزار گردید. اما غیبت بعضی از این اعضا باعث […]

با حضور اعضای ستاد هفته دفاع مقدس جلسه هماهنگی نهایی برنامه های این هفته در سالن اجتماعات فرمانداری انديكا برگزار گردید.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز،جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیکا با حضور اکثر اعضا در فرمانداری برگزار گردید. اما غیبت بعضی از این اعضا باعث ناراحتی معاون فرماندار شد و در سخنان ابتدایی این افراد را مورد سرزنش  قرار داد و اظهار داشت:کسانی که برای گرفتن پست به هر دری میزنند و به هر جایی متوسل میشوند بعد از گرفتن پست رسالت خود را فراموش میکنند و حتی در قبال وظایف شرعی و قانونی خود کم کاری میکنند.

در ادامه جلسه سروان سید اسلام موسوی فرمانده سپاه ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت،برنامه های اجرا شده در این هفته را بالغ بر بیست برنامه عنوان کرد و اظهار داشت:مهمترین برنامه ما در این هفته برگزاری صبحگاه مشترک در روز سی و یکم شهریور و اولین روز دفاع مقدس با حضور هزار نفر از اعضای سپاه پاسداران،نیروی انتظامی،بسیجیان ،کارمندان ادارات و عموم مردم  میباشد که امیدواریم در سایه همکاری همه نهادها و ادارات در سطح شهر بتوانیم برنامه مناسبی را اجرا کنیم.

وی برگزاری نشست نخبگان بسیجی با مسئولین شهری،ویزیت رایگان بیماران،برگزاری یادواره شهدا،نشست های سیاسی،بصیرتی،دیدار با خانواده های شهدا و غبارروبی قبور شهدا را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. مثل ایکه میسلمون جلسه ای نداشتن؟ (جای خالی اطلاع رسانی مسولین مربوطه)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.