• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11766اخبار امروز : 1
1

چرا شهردار مسجدسليمان بومي نباشد؟!

  • کد خبر : 2803
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴

حركت اشتباه از جانب هركه باشد عواقب سنگيني دارد. حركتي كه به اعتقاد من سيد رسول صالحي و جافري مرتكب شدند، به زودي از ذهن مردم پاك نمي شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ محمد مهدي: انتخاب شهردار مسجدسليمان موضوع مورد بحث اين روزهاي مردم مسجدسليمان و اهالي مطبوعات است. سؤالي كه پيش مي آيد اين […]

حركت اشتباه از جانب هركه باشد عواقب سنگيني دارد. حركتي كه به اعتقاد من سيد رسول صالحي و جافري مرتكب شدند، به زودي از ذهن مردم پاك نمي شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ محمد مهدي: انتخاب شهردار مسجدسليمان موضوع مورد بحث اين روزهاي مردم مسجدسليمان و اهالي مطبوعات است. سؤالي كه پيش مي آيد اين است چرا غريب پرستي؟ چرا با وجود اين همه افراد شايسته در مسجدسليمان نبايد شهردار مان را از نيروهاي بومي مسجدسليمان انتخاب كنيم؟

بدون اغراض مهندس پژمان ملايي، مهندس كورش حاجت پور، مهندس ايرج كياني زاده، و… مي توانند گزينه هاي مناسبي باشند براي شهرداري مسجدسليمان.

حركت اشتباه از جانب هركه باشد عواقب سنگيني دارد. حركتي كه به اعتقاد من سيد رسول صالحي و جافري مرتكب شدند، به زودي از ذهن مردم پاك نمي شود. سيد رسول اگر چه از محبوبيت خوبي برخوردار بود آن هم به دليل كارهايي كه در زمان شهرداري اش انجام داده بود مثل آسفالت محلات اما به يك باره با حركت اخيرش با افت محبوبيت مواجه گرديد… مسجدسليمان سكوي پرتابي براي اين آقايان بوده است اما اين ناز كردن ها از جانب هر كه باشد خريداري نخواهد داشت مي خواهد دكتر سيد رسول باشد يا دكتر جافري… سؤالي كه همچنان دهان به دهان مي گردد اين است اگر جافري مشكل خانوادگي داشت چرا تا لحظه آخر در جلسات شركت كرد؟! و البته همين سؤال در رابطه با سيد رسول صالحي نيز مطرح است.

شوراي محترم شهر اگر نگاهي به عملكرد فرزندان مسجدسليمان داشته باشند، آناني كه كه علي رغم موقعيت هاي مالي و شغلي مناسب حاضر به ترك مسجدسليمان نشدند و دارند با همين مردم زندگي مي كنند، ديگر شرايطي را براي ترك تازي بعضي ها و ناز كردن بعضي ديگر فراهم نخواهند كرد… هر كه مي خواهد شهردار مسجدسليمان شود بايد بدون منت بيايد… كه اگر منتي هست منت مردم بر سر ماست و فراموش نكنيم اگر به جايي رسيده ايم از صدقه سر همين ولي نعمت هاي ماست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. سلام اگه اسم و شهرت نویسنده کامل باشد بهتر است
    مگه قحط الرجال است
    بیشتر مدیران شهرستانی ان فرماندار محترم و… به خود بیاییم چه خبره سکوت تا کی چرا از دانشگاه کمک نمی گیرن
    نزدیک بود شهردار هم باغملکی بشه که نشد
    یه کم عجله باعث شد تا شورای شهر این تجربه شیرین رو به دست بیاره به فال نیک گرفتیم آقای مهندس ملایی بهترین گزینه بود و هست باید از ایشان حمایت و پشتیبانی کنند.

  2. منم موافقم به نظر من يكي از بچه هاي مسجدسليمان شهردار بشن بهتره…

  3. اگر آقای ملایی هم تمایل نداشتند از مهندس عباسی زاده به نظر بنده حقیر استفاده کنند بهترین گزینه است

  4. آقایونی که بیرون گود نشسته اید میگید بومی…پست شهرداری یک پست حساس است،بومی آقای ملایی بود،چه گلی به سر شهر زد،فقط به خاطر جناح بازی سیاسی این آقا که سر رشته ای از شهر سازی نداشت سکان به دست شد،که فقط توی پرونده کاری اش ثبت شود برای انتخابات مجلس جلو فرستاده شود-همه چیز رو مردم اطلاع دارند،آقای حسین پور که می گوید ملایی ،بر چه اساس این گمان ذکر میشود-ضعیف ترین شهردارملایی است،هیچکس از این آقا راضی نیست،همش دنبال تبلیغات و اهداف باند و جشن های خودش بود که مطرح بشه.

  5. آقاي شهروند بدبختي ما اينه كه غريب پرستيم. همون سيد رسول و جافري براتون خوبه كه ديديد چه برخوردي باهاتون كردند. يه كم از خدا بترس. هر چيزي بتوننين به مهندس ملايي ببنديد اما نمي تونيد بگيد تخلف مالي داشته. همون بهتر كه يه نفر از بيرون بياد كه دلش به حال شهر نسوزه…

  6. آقای مهرابی عزیز آقای ملایی آدم بدی نیست،اما متاسفانه تعدادی از پرسنل تحت عنوان شورای تحول اداری روی ایشان تاثیر مسقیم داشتند،یعنی هرکاری دوست داشتن انجام دادن……جابجایی پرسنل به صورت غیر کارشناسی، حتی تا جایی پیش میروند که دیگر اعتنایی به معاونت ادری مالی ندارن، به عبارتی گروه برای خودشان جفت جور کردنه، تمام وقتشان صرف همین کارهاست، ارباب رجوع بیچاره این وسط چه گناهی داردهر دوشنبه جهت ملاقات عمومی با شهردار شهرش بیاید اما با دربهای بسته مواجه شود.- من شخص ایشان را خطاب نمیکنم.

  7. آقای شهروند تو که این قدر اطلاعاتت خوبه چرا مثه یه مرد اسم و فامیلت رو نمی نویسی چرا با اسم مستعار اینقدر اتهام میزنید اگر مطمئن هستی که حرفات هم اتهام نیست هویتت رو بگو چرا که داری با آبروی بندگان خدا بازی میکنی…

  8. همشهریان عزیز بهتر است بدون هرگونه پیش داوری منتظر تصمیم گیری شورای شهر بمانیم ، متاسفانه در شهرما تهمت و افترا بدون دلیل و مدرک باب است ، بهتر است اگر ما گزینه ای را تایید یا تکذیب میکنیم نظرمان را همراه با دلایل لازم بیان کنیم ، بهتر است بدانیم شورای شهر یک تشکل مردم نهاد است و اعضای آن با رای مستقیم مردم انتخاب شده اند لذا باید شکیبا باشیم و اجازه دهیم آنان در محیطی آرام و بدور از شانتاژ و جنجال آفرینی در زمان مقرر شهردار منتخب خود را معرفی نمایند ، ما بدلیل غیرعلنی بودن جلسات شورای شهر جهت انتخاب شهردار ، علت انصراف دو کاندیدای نهایی را نمیدانیم بنابراین بهتر است از هرگونه گمانه زنی پرهیز کنیم زیرا اینگونه گمانه زنی ها فاقد وجاهت و اعتبار قانونی و عرفی و اخلاقی ست ، بهتر است مطول شدن امر انتخاب شهردار را به حساب دقت و حساسیت اعضای شورا در انتخاب شهردار قلمداد کنیم ، شهردار مسجدسلیمان کسی خواهد بود که اکثریت اعضای شورای شهر او را برگزیند نه افرادی که من و شما توصیه میکنیم ، امیدوارم هرکسی بر صندلی شهرداری شهر بنشیند این توان و انگیزه را داشته باشد تا موانع را از سر راه بردارد و مسجدسلیمان این شهر خاطرات و رویایی را از بن بست های عدیده خارج کند و این امر میسر نخواهد بود جز با حمایت آحاد مردم از شهردار منتخب . 

  9. اقایان چه فرقی دارد بومی بودن یا نبودن شهردار باید کاری باشه اجرایی باشه.
    فردوس کریمی کم کار اجرایی کرد؟مگه گذاشتن تمامشون کنه؟سد تفریحی تمبی.پل سینا.پل8بنگله وکارهای دیگه ای که انجام دادن.
    ما نباید از اسفالتی که وظیفه شهرداری ست و چند سالی یکبار واسه یک هفته مردم را سوپرایز می کنند و یک هفته هم دوام نداره خوشحال بشیم.
    ما باید همه همت کنیم و انتظارمان را از شهر بالا ببریم.اگر مدیری کوتاهی کرد کوتاه نیاییم باید همه بفهمن مسجدسلیمان جماعت طالب حقش است. مدیرانی قوی وکاری مردم دار می خواهیم

  10. آقای شهروند من کاملا با شما مخالفم آقای پیمان ملایی بسار شهردار درستکار و دلسوز برای مردم این شهر است. بسیار زیاد با فساد اداری مباره کرد اگر باور ندارید یک سری به شهرداری بزنید و حتما از بین کارمندان شهرداری کسی با شما اشناست میتوانید سوال کنید. کسانی که در شهرداری دست به چپاول مردم میزدند از ایشون ناراضی بودن و متهمش میکردند به جناح بازی. این موارد کاملا مشهود است میتوانید با کمی تحقیق متوجه شود.

  11. انتصاب آقايان ن و ع و… جناح بازی نیست با وجود نیروهای متخصصی که در شهرداری وجود دارد. ملایی از نظر فردی بسیار انسان خوب و عالی اما متناسب با پست شهرداری نیست، فرقی ندارد شهردار بومی باشد یا غیر بومی مهم توانمندی یک شخص است و مدرک مرتبط با مسائل شهری، نمونه اش شهردار بسیاری از شهرها که اصلا بومی هم نیستند اما کارشان را به درستی انجام می دهند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.