• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
3

فرماندار مسجدسليمان :
در بحث فاضلاب قرار است نقاط بحرانی خارج از نوبت و به صورت ویژه رسیدگی شوند

  • کد خبر : 28016
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

فرماندار مسجدسلیمان: باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات فاضلاب این شهرستان، گفت: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته‌شده دولت برای حل مشکلات فاضلاب مسجدسلیمان امیدواریم از یک یا دو ماه آینده روند حل مشکلات و اجرای پروژه‌ها در مسجدسلیمان آغاز شود. علیرضا گرویی، با اشاره به در […]

فرماندار مسجدسلیمان:

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات فاضلاب این شهرستان، گفت: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته‌شده دولت برای حل مشکلات فاضلاب مسجدسلیمان امیدواریم از یک یا دو ماه آینده روند حل مشکلات و اجرای پروژه‌ها در مسجدسلیمان آغاز شود.

علیرضا گرویی، با اشاره به در نظر گرفته شدن اعتباراتی از سوی دولت برای حل مشکل فاضلاب شهرهای استان، اظهار کرد: جزئیات اعتباری این طرح‌ها برای هیچ شهری مشخص نشده است. وی افزود: در گذشته مسجدسلیمان جزو ۱۶ شهری که قرار بود طرح فاضلاب در آن‌ها اجرایی شود، نبود که با پیگیری‌های استاندار و نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، مسجدسلیمان نیز به ۱۶ شهر دیگر استان برای اجرای طرح فاضلاب اضافه شد.

گرویی تصریح کرد: نقاط بحرانی در بحث فاضلاب مسجدسلیمان وجود دارد که با توجه به صحبت‌های انجام‌شده با شرکت آب و فاضلاب استان و توافقات صورت‌گرفته، قرار است تا این نقاط خارج از نوبت و به صورت ویژه و هرچه سریع‌تر رسیدگی شوند.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: نقاط بحرانی شبکه فاضلاب در برخی از مناطق به زیر خانه‌های مردم رفته است و احتمال تخریب خانه‌های مردم با توجه به این شرایط وجود دارد؛ بنابراین مطابق توافقات انجام گرفته قرار است تا به صورت ویژه کار شبکه فاضلاب آن‌ها انجام شود.

گرویی عنوان کرد: وضعیت فاضلاب مسجدسلیمان مناسب نیست و هیچ کاری در این زمینه انجام نگرفته است و جای کار بسیاری دارد تا مشکلات مسجدسلیمان در بحث فاضلاب حل شود. پروژه‌های فاضلاب در مسجدسلیمان اولویت‌بندی شده‌اند و بر اساس همین اولویت‌بندی‌ها پروژه‌ها با سرعت هرچه بیشتر اجرایی خواهند شد.

وی گفت: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته ‌شده دولت برای حل مشکلات فاضلاب مسجدسلیمان، امیدواریم از یک یا دو ماه آینده روند حل مشکلات و اجرایی شدن پروژه‌ها در مسجدسلیمان آغاز شود.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: قرار است طی سه سال آینده بیشتر مشکلات مسجدسلیمان در بحث فاضلاب با اعتبارات در نظر گرفته‌شده و اجرای پروژه‌هایی که مدنظر است، حل شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام
    ضمن عرض سلام و خداقوت خدمت فرماندار محترم و فعال شهرمان .
    با عرض معذرت این قضیه فاضلاب و آبهای روان در سطح شهر:
    خیلیها باش رفتن مجلس ، خیلی از مسئولین قبلی شهرستان پست و مقام گرفتن و خیلیها تو آبفا و سازمان آب و برق بازنشسته شدن ، ولی انجام نشد. انشالله دیگر مسئولین ……

  2. سلام
    /آقای زروس شاید فیثاغورث و انیشتین برابر قانون اول نیوتن و کپی برداری اختراعات الکساندرگراهامبل یه برگه ماموریت از اونور بگیرن بیان حلش کنن و برگردن!!!! کار نشد نداره!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.