• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از
نشست منتخبین شورای شهر پنجم مسجدسلیمان با علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 27947
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- منتخبین جدید شورای شهر مسجدسلیمان با علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری با بیان دیدگاه های خود در خصوص اهمیت و نقش شوراهای اسلامی اظهار داشت؛ پیشرفت و توسعه منطقه نیاز به همت عمومی دارد و شوراها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- منتخبین جدید شورای شهر مسجدسلیمان با علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری با بیان دیدگاه های خود در خصوص اهمیت و نقش شوراهای اسلامی اظهار داشت؛ پیشرفت و توسعه منطقه نیاز به همت عمومی دارد و شوراها بهترین و کوتاه ترین راه برای ارتباط و پی گیری مطالبات مردم است و ی ادامه داد: بنده با تمام وجود در خدمت برادران خوبم خواهم بود و مشکلات شهر را به همکاری شما پی گیری خواهم کرد. وی از شورای پنجم خواست عدالت احتماعی را در تمام محلات مسجدسلیمان خصوصاً مناطق کمتر توسعه یافته پیاده کنند و به این مناطق توجه بیشتری نشان دهند.

پس از صحبت های نماینده مسجدسلیمان منتخبین مردم در شورای پنجم به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و گفتند: با توجه به جوانگرایی که در شورای شهر جدید وجود دارد می خواهیم یک شورای هفت نفره به معنای واقعی داشته باشیم و امیدواریم به وعده هایی که به مردم داده ایم به خوبی جامه عمل بپوشانیم و در این راه از نماینده محترم انتظار داریم در جذب اعتبارات و بودجه به ما کمک کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.