• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

جلسه مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان و سرمربي نفت
تاکید مدیرعامل بر حضور قدرتمندانه تیم نفت در مسابقات فصل جاری

  • کد خبر : 27863
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با تاکید بر حضور قدرتمندانه تیم نفت در فصل جدید خواستار کسب سهمیه لیگ برتر توسط این تیم شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز در جلسه ای با حضور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با تاکید بر حضور قدرتمندانه تیم نفت در فصل جدید خواستار کسب سهمیه لیگ برتر توسط این تیم شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز در جلسه ای با حضور مهندس ناصری مدیرعامل، محمود فکری سرمربی نفت، اعضای هیات مدیره و همچنین روسای امور ورزش و روابط عمومی مهندس ناصری ضمن تقدیر از عملکرد خوب محمود فکری در فصل گذشته اظهار داشت: برای فصل جدید لازم است تمام توان و قدرت خود و مجموعه تحت رهبری اتان را به کار گیرید تا شاهد حضور پرقدرت تیم فوتبال نفت در مسابقات لیگ یک و کسب سهمیه لیگ برتر باشیم.

وی با اشاره به نقش برجسته فوتبال در ایجاد شور و نشاط در بین جوانان ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تمام تلاش خود را جهت پشتیبانی از تیم فوتبال نفت انجام خواهد داد و انتظار داریم بار دیگر با کسب نتایج در خور و شایسته نام نفت مسجدسلیمان موجبات حضور چند هزار نفره هواداران در استادیوم را فراهم آورید و تمام تلاش خود را جهت حضور در لیگ برتر سال آینده انجام دهید.

محمود فکری نیز با اظهار تشکر و قدردانی از همکاری های به عمل آمده توسط مجموعه نفت در سال گذشته گفت: من و مجموعه تیم فوتبال نفت تمام تلاش خود را خواهیم کرد و امیدواریم از این آزمون سربلند بیرون بیاییم و بتوانیم با کسب نتایج عالی دل مردم خونگرم مسجدسلیمان و بختیاری را شاد کنیم .

لازم به ذکر است امسال نیز لیگ دسته اول کشور با حضور ۱۸ تیم در یک گروه برگزار خواهد شد و از اوایل شهریور ماه مسابقات آغاز خواهند شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام
    باتشکر از مدیر عاملان محترم فعلی و قبلی و مدیران محترم ورزش شرکت نفت مسجدسلیمان و آرزوی موفقیتهای روز افزون شما در جهت آبادانی و پیشرفت همه جانبه آبادانی و عمران و ورزش مسجدسلیمان بزرگ در همه رشته های ورزشی .
    به عرض میرساند ما مردم مسجدسلیمان از شما انتظار داریم که تیم نفت در این فصل جدید حتماً به لیگ برتر صعود کند و به کمتر از این هم راضی نیستیم .
    با تشکر فراوان از زحمات همه شما عزیزان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.