• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

دكتر جليلي: راه آهن مسجدسليمان بايد احداث شود

  • کد خبر : 2763
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن شهرستان مسجدسلیمان باید اجرایی شود و در این زمینه اقدامات فوری باید در دستور کار قرار گیرد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی اظهار کرد: راه‌آهن مسجدسلیمان یکی از مسائلی است که در اولویت پیگیری قرار دارد و برای این مهم با وزیر راه و شهرسازی […]

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن شهرستان مسجدسلیمان باید اجرایی شود و در این زمینه اقدامات فوری باید در دستور کار قرار گیرد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی اظهار کرد: راه‌آهن مسجدسلیمان یکی از مسائلی است که در اولویت پیگیری قرار دارد و برای این مهم با وزیر راه و شهرسازی نیز دیداری انجام شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  وی با اشاره به مشکلات موجود در راه‌های این شهرستان گفت: یکی از معضلات در راه‌های شهرستان مسجدسلیمان جاده بازفت به چهارمحال و بختیاری است که همه ساله با تلفات جاده‌ای بسیار زیادی مواجه است.

وی با اشاره به اینکه جاده منتهی به شهرستان مسجدسلیمان نیز باید اصلاح شود، افزود: جاده میان‌بر شهرستان مسجدسلیمان نیز باید در اسرع وقت اصلاح شود و نقاط حادثه خیزش برطرف شود.

جلیلی با تاکید بر اینکه فرودگاه این شهرستان باید تجهیز شود، خاطر نشان کرد: فرودگاه شهرستان مسجدسلیمان باید در اسرع وقت تجهیز شود تا مشکلات در این حوزه به حداقل کاهش یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های لالی، اندیکا، مسجدسلیمان گفت: جاده سردشت به لالی و اندیکا از نظر مسیر باید اصلاح شود تا آمار کشته شدگان در این جاده کاهش یابد.

جلیلی تاکید کرد: پروژه چهار بانده شدن جاده هفتکل به اهواز باید در دستور کار قرار گیرد تا دیگر شاهد اتفاقات تلخ و درآور در این حوزه نباشیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: از نظر جاده در استان خوزستان شاهد عقب ماندگی هستیم و به این دلیل باید بکوشیم تا مشکلات در این حوزه به حداقل کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. ان شاءالله.

    مدیر محترم سایت لطفا ترتیبی اتخاد فرمائید که جهت ثبت نظر برای مطالب، الزامی به وارد کردن ایمیل نباشد.
    مثل سایت pcmis.ir

  2. آقاي جليلي اين بايد ها رو همه مي دونن اما شما يه لطف كنيد و بگيد كي ؟؟؟؟؟؟؟؟ كي اجرايي ميشه؟
    برا طرح جابجايي مناطق آلوده يه بنده خدايي يه پسر داره 30 سالشه اسمش عبداله است اون بنده خدا مي گه ولا بووم ز زماني كه عبداله به اشكمم بي هي اگون اخان اي چونه وردارن حالا خو عبداله كرس گپ وابي و هيچ خوري ني .
    لابد اين پروژهها هم مثل جابجايي مناطق آلوده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. من فکر میکنم اینا همش وعده و وعیده مثل راه اندازی فرودگاه . فکر کنم چند روز دیگه هم آقای جلیلی بگن که مترو هم راه اندازی میکنم

  4. خدا کنه این دروغ راست باشه.فرودگاه رو را بنداز راه آهن پیشکش جناب آقای دکتر…

  5. کاری تا الان نتوانستیدبرای شهربکنیدفقط بشدت به مناسبات مسموم قوم گرایی ئامن زدیدمثل اینکه شما نماینده يك طايفه فقط هستید وعده های دورغ هم کسی باور نمی کند …..

  6. با عنایت به عصر ارتباطات ظاهرن دست بزرگی(یدطولایی) برای اطلاع رسانی عملکرد دکتر جلیلی وجود دارد ام بازهم خروجی مهمه به نظر من روزنامه نگاران و سایت دارن عملکرد دکتر جلیلی را هم به چالش بکشند بهتره

  7. نماینده مسجدسلیمان فقط بدنبال انتصابات قومی هستند ما به ایشان رای ندادیم تا تامین کننده منافع طایفه خاصی باشد البته این کارها فقط با هدف تثبیت موقعیت اش درطایفه اش است تا کی می خواهید شهرما درجا نزنه؟

  8. هر چی لر میگه از داغ دل میگه، دکتر جلیلی بهترین نماینده مردم در تمام دوران نمایندگان شهرستان بوده، اتفاقا تنها انگی که به دکتر جلیلی نمی چسبد قوم گرایی بود چون با یک حساب سرانگشتی از مدیران می توان به این موضوع پی برد چون از طوایف مختلف هستند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.