• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

برنامه های متنوع بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برای هفته دفاع مقدس تشریح شد

  • کد خبر : 2756
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان در گفتگویی با خبرنگار ما به تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلامرضا امینی با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس از سی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان در گفتگویی با خبرنگار ما به تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، غلامرضا امینی با اشاره به شروع هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریور گفت: این حوزه با دارابودن 1480عضو عادی و فعال بزرگ ترین حوزه دفاعی در بخش ادارات محسوب می شود، به منظور پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و آشنایی نوجوانان و جوانان با دفاع مقدس برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

وی گفت: در روز نخست، رژه حماسی بسیجیان حوزه مقاومت صنعت نفت یک گردان از برادران بسیجی و یک گروهان از خواهران بسیجی در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در سطح شهر برگزار می گردد.

وی افزود: سنگر سازی در جلوی ادارات و دوایر و تزیین و آذین بندی ساختمان های صنعت نفت با پرچم ها و کتیبه های مذهبی و برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در قطعه شهدای گمنام از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این مناسبت می باشد.

وی ادامه داد : برگزاری مسابقات فوتسال با حضور 12 تیم شامل حوزه های1 و 2 و 3 بسیج  شهری،پرسنل پایور بسیج، پرسنل وظیفه بسیج، تأمین اجتماعی، اداره کار، شهرداری، بهداشت و درمان و تیم های الف و ب صنعت نفت به همراه صعود بسجیان به یکی از کوه های مرتفع منطقه از دیگر برنامه های گرامی داشت این مناسبت می باشد.

امینی افزود: برپایی نمایشگاه عکس ، اهدای لوح تقدیر به منظور قدردانی به تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس و غبار روبی مزار شهداء از دیگر برنامه های این حوزه در هفته ی دفاع مقدس می باشد.

لازم به ذکر است پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در دوران دفاع مقدس نقشی مهم و پر رنگ داشتند و علاوه بر حفظ ظرفیت تولید نفت و گاز و ارز آوری برای کشور همزمان در جبهه نظامی نیز با دشمن بعثی برای دفاع از خاک مقدس میهن اسلامی مان می جنگیدند و در این راستا تعداد 10 نفر از پرسنل این شرکت به درجه رفیع شهادت و 50 نفر نیز با درجه 5 تا 70 درصد به درجه جانبازی نایل گردیدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.