• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

تجلیل مقام معلم در دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 27531
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در مراسم تجلیل از مقام معلم علاوه بر حضور چند تن از اعضای هیأت علمی، مدرسان حق‌التدریس، دانشجویان، کارکنان و هیأت رئیسه، رئیس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان، بخشدار گلگیر به نمایندگی از فرماندار مسجدسلیمان و معاون آموزشی اداره آموزش پرورش شهرستان مسجد سلیمان نیز حضور داشتند. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در مراسم تجلیل از مقام معلم علاوه بر حضور چند تن از اعضای هیأت علمی، مدرسان حق‌التدریس، دانشجویان، کارکنان و هیأت رئیسه، رئیس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان، بخشدار گلگیر به نمایندگی از فرماندار مسجدسلیمان و معاون آموزشی اداره آموزش پرورش شهرستان مسجد سلیمان نیز حضور داشتند. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در این مراسم به بیان جایگاه و نقش معلمان و استادان در جامعه و تربیت فرزندان این مرز بوم پرداخت و از معلمی به عنوان شغلی بسیار مهم در هر کشور یاد کرد.

دکتر علیرضا حیدری پیشرفت‌ها و افتخارات این واحد را مرهون تلاش ها وخدمات تمامی دانشگاهیان این دانشگاه و در رأس آنها استادان شایسته و خدمتگزار این مجموعه عنوان کرد.

دکتر علی‌یار حسینی عضو هیأت علمی واحد مسجدسلیمان و از استادان پیشکسوت این واحد نیز با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و بیان نقش ایشان در انقلاب اسلامی، شخصیت و جایگاه معلم را از ابعاد مختلف، تربیتی، اخلاقی و دینی مورد بررسی قرار داد.

برای تجلیل از مقام استاد، به چند تن از اعضا هیأت علمی و مدرسان حق التدریس منتخب، لوح سپاس و هدیه ویژه اهدا و از آنان قدردانی شد.

حجت الاسلام دکتر ظاهری، رئیس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان، کاووس غولی گله استاد پیشکسوت و بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان و دکتر محمد حسین محبی نورالدین وند معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی در این مراسم به سخنرانی پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.