• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

تساوی ارزشمند نفتی ها در کرمان / نفت ۲ مس کرمان۲

  • کد خبر : 27411
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و نفت مسجدسلیمان به نتیجه مساوی انجامید.تیم نفت مسجدسلیمان در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول به دیدار مس کرمان رفت و در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد تا ماندنش در لیگ دسته اول را تا حد بسیار زیادی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و نفت مسجدسلیمان به نتیجه مساوی انجامید.تیم نفت مسجدسلیمان در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول به دیدار مس کرمان رفت و در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد تا ماندنش در لیگ دسته اول را تا حد بسیار زیادی تضمین کند.

در این مسابقه ابتدا مهدی دغاغله مهاجم خوزستانی تیم مس کرمان در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی تیم میزبان را پیش انداخت اما این گل را احمد داودی بازیکن نفتی مسجدسلیمان در دقیقه ۱۵ جواب داد و نیمه اول با تساوی خاتمه پیدا کرد.

بازیکنان مس کرمان در نیمه دوم نیز از نفتی‌ها پیش افتادند و این بار میلاد محمدی دروازه نفت را در دقیقه ۶۲ گشود. شاگردان فکری پس از دریافت گل دوم برای به تساوی کشیدن بازی تلاش کردند و در دقیقه ۷۵ توسط اکبر آفاقی موفق به گلزنی شدند تا بازی ۲ بر ۲ مساوی شود..

نفت مسجدسلیمان پس از تساوی در بازی امروز ۳۶ امتیازی شد و ماندن این تیم در لیگ یک تا حد بسیار زیادی تضمین شد. نفت در صورتی سقوط خواهد کرد که در هفته پایانی مقابل ملوان متحمل یک شکست پرگل و فجر سپاسی نیز به یک پیروزی پرگل در خانه آلومینیوم اراک برسد و سایر نتایج نیز به‌ضرر این تیم رقم بخورد… احمد موسوی با کمک محمدرضا فتحی و علی رعیت وظیفه قضاوت این مسابقه را در استادیوم امام علی (ع) کرمان به عهده داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.