• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

جلسه برنامه ریزی سالانه فعالیت های مشارکتی آموزش و پرورش و کمیته امداد

  • کد خبر : 2739
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه برنامه ریزی سالانه فعالیت های مشارکتی آموزش و پرورش و کمیته امداد در سال تحصیلی 93-92، باحضور فردی پور مدیریت آموزش وپرورش و سلطانی رییس کمیته امداد امام(ره) مسجدسليمانبرگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان، در این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه برنامه ریزی سالانه فعالیت های مشارکتی آموزش و پرورش و کمیته امداد در سال تحصیلی 93-92، باحضور فردی پور مدیریت آموزش وپرورش و سلطانی رییس کمیته امداد امام(ره) مسجدسليمانبرگزار گردید.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان، در این جلسه فردی پور ضمن تشکر از حضور مسئولین تلاشگر و فعالیت های خداپسندانه  کمیته امداد امام خمینی(ره)، امکان کمک به همنوع و تلاش برای حل مشکلات نیازمندان را توفیقی از جانب خداوند متعال خواند و گفت: کار خیر، کار ماندگار و همیشگی ست که بر زندگی انسان ثاثیر مثبت بسیار واضح و روشنی خواهد داشت. فردی پور در ادامه، بر استمرار فعالیت های مشترک این دو نهاد تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش با تمام امکانات و توانایی خود در جهت خدمت و رفع مشکلات دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت  شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. لازم به ذکر است، در این جلسه سلطانی رييس كميته امداد مسجدسليمان نيز به بیان برنامه های خود پرداخت و مقرر گردید، جشن عاطفه ها در تاریخ 10 مهر در تمام مدارس برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. عالیه من اقای شیروان سلطانی رو خیلی دوست دارم متشکر از زحمات شما (:

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.