• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
0

فرماندار مسجدسلیمان در نشست خبری اعلام کرد:
ملاک تایید یا رد صلاحیت کاندیداها در هیئت اجرایی، مراجع چهار گونه بوده است و به هیچ وجه در این رابطه توصیه ای عمل نشده است +نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در مسجدسلیمان و بخش های تابعه

  • کد خبر : 27329
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهندس علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تقدیر از تلاش اهالی شهرستان گفت: من یک دلسوزی صادقانه را در گفتار و نوشتار اهالی رسانه مشاهده می کنم و حتی انتقادات آن ها نیز برای تعالی شهرستان است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، فرماندار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مهندس علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تقدیر از تلاش اهالی شهرستان گفت: من یک دلسوزی صادقانه را در گفتار و نوشتار اهالی رسانه مشاهده می کنم و حتی انتقادات آن ها نیز برای تعالی شهرستان است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان گفت: یکی از مشکلات شهرستان عدم مطالبه گری یست به اعتقاد بنده هم مردم و هم رسانه ها باید پس از انتخابات شورای شهر از منتخبین شان مطالبه گری و نباید آن ها را رها کنند چرا که اگر شورای شهر خوبی داشته باشیم قطعاً به آبادانی شهرمان کمک کرده ایم. وی با تشکر از حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان و علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: انصافاً این دو عزیز همیشه پای کار بوده اند و هر جایی که احتیاج داشتیم در حل مشکلات شهرستان به ما کمک کرده اند. رییس شورای تامین مسجدسلیمان در ارتباط با تایید صلاحیت های کاندیدای شورای شهر نیز گفت: ملاک تایید یا رد صلاحیت کاندیداها در هیئت اجرایی، مراجع چهار گونه بوده است و به هیچ وجه در این رابطه توصیه ای عمل نشده است… وی در ادامه آمار ثبت نام کنندگان و نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و بخش های تابعه را اعلام کرد.

با پایان مهلت بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر در سراسر کشور صبح امروز فرماندار مسجدسلیمان در نشستی با اصحاب رسانه نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و بخش های تابعه را اعلام کرد. علیرضا گوروئی در رابطه با ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گفت: در کل شهرستان مسجدسلیمان و بخش های تابعه تعداد۵۱۲نفر برای انتخابات نام نویسی کردند که از این تعداد ۴ نفر انصراف داده و ۸نفر احراز صلاحیت نشدند.

وی افزود:در شهر مسجدسلیمان تعداد۱۴۹ نفر داوطلب نام نویسی کردند که از این تعداد ۱نفر انصراف  داده و ۷ نفر احراز صلاحیت نشدند. فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد:در کل بخش گلگیر۱۶۸ نفر نام نویسی کردند و از این تعداد۲نفر انصراف داد,۱۶۴ نفر تائید صلاحیت و ۲ نفر هم احراز صلاحیت نشدند.همچنین در شهر گلگیر۱۴ نفر نام نویسی کردند که ۱۲ نفر احراز صلاحیت شده و ۲ نفر صلاحیت شان احراز نشد.

گوروئی عنوان داشت:در بخش عنبر تعداد۶۱ نفر داوطلب شرکت در انتخابات شدند که از این تعداد۱  نفر انصراف داد و ۲ نفر هم صلاحیت شان احراز نشد.در بخش مرکزی مسجدسلیمان ۱۲۰ نفر کل داوطلبین بودند که تعداد ۱۱۵ نفر احراز صلاحیت شدند و صلاحیت ۵ نفرهم احراز نشد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.