• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

محمود فکری:
شرایط عجیبی در کرج داشتیم/ داور مثل برگ خزان ما را اخراج می‌کرد

  • کد خبر : 27291
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی بسیار سختی در برابر اکسین البرز داشتیم و شرایط عجیبی را در کرج تجربه کردیم. محمود فکری که تیمش روز دوشنبه دیداری را برابر اکسین البرز از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار کرد و به نتیجه تساوی یک بر یک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی بسیار سختی در برابر اکسین البرز داشتیم و شرایط عجیبی را در کرج تجربه کردیم. محمود فکری که تیمش روز دوشنبه دیداری را برابر اکسین البرز از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار کرد و به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت، اظهار داشت: هر دو تیم اکسین و نفت مسجدسلیمان برای تثبیت جایگاه خود در میانه جدول رده‌ّبندی به دنبال سه امتیاز این مسابقه بودند.

وی افزود: ما می‌دانستیم که بازی سختی را برابر اکسین داریم و با شناخت کامل به مصاف حریف رفتیم و در طول مسابقه نیز توانستیم به گل برتری دست پیدا کنیم. کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: متاسفانه در طول این دیدار داور سوت‌هایی زد که روند مسابقه را تغییر داد و مسابقه‌ای که می‌توانست بدون حاشیه به پایان برسد، برای دقایقی به جنجال کشیده شد.

فکری گفت: من نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و این کار را حرفه‌ای نمی‌دانم و به همین دلیل در مورد صحنه‌ای که منجر به اخراج امین جهان‌کهن شد، صحبت نمی‌کنم. وی بیان داشت: پس از آن داور یکی از اعضای کادر فنی ما را اخراج کرد و وقتی دلیل این اخراج را پرسیدیم، من را نیز از زمین اخراج کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه داور مانند برگ خزان بازیکنان و مربیان نفت را از زمین اخراج می‌کرد،‌ افزود: ما شرایط عجیبی را در ورزشگاه انقلاب کرج تجربه کردیم و هیچ وقت با این صحنه‌ها روبه‌رو نبودیم و این در حالی است که دو تیم در جنجال‌های اتفاق افتاده نقشی نداشتند و کادر فنی و بازیکنان اکسین نیز با ما درگیری نداشتند. فکری افزود: این تصمیم‌گیری داور برای ما عجیب بود و امیدوارم کمیته داوران با دقت به این مسابقه نگاه کرده و تصمیم‌گیری کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.