• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

بخشدار چلو :
لزوم معرفی بخش چلو اندیکا به عنوان یکی از بخش‌های گردشگری خوزستان / نیازمند توجه سرمایه‌گذاران هستیم

  • کد خبر : 27281
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بخشدار چلو گفت: بخش چلو با دارا بودن جاذبه‌های متنوع طبیعی، تاریخی و فرهنگی می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری و مقاصد خوزستانی‌ها در تعطیلات پایان هفته باشد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان هوشنگ مهمدی اظهار کرد: وجود چشمه‌سارها، آبشارها، کوه‌های به برف نشسته، جنگل‌های انبوه، آثار تاریخی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بخشدار چلو گفت: بخش چلو با دارا بودن جاذبه‌های متنوع طبیعی، تاریخی و فرهنگی می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری و مقاصد خوزستانی‌ها در تعطیلات پایان هفته باشد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان هوشنگ مهمدی اظهار کرد: وجود چشمه‌سارها، آبشارها، کوه‌های به برف نشسته، جنگل‌های انبوه، آثار تاریخی و چشم‌اندازهای طبیعی، بخش چلو شهرستان اندیکا را به یک قطب گردشگری تبدیل کرده است.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی این بخش را از اقلیم ویژه‌ای برخوردار کرده به‌طوری که در حال حاضر این منطقه با مرکز استان بیش از ۱۵ درجه سانتی‌گراد اختلاف دما دارد. بخشدار چلو با بیان این که این منطقه قابلیت گردشگری در چهار فصل را داراست تصریح کرد: ارتفاعات کوه کینو، لیله و جاوی در این فصل پوشیده از برف هستند و فرصت مناسبی برای گشت و گذار دوست‌داران طبیعت به ویژه کوهنوردان فراهم شده است.مهمدی اذعان داشت: بخشداری منطقه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث مهمانسرا، باغ ویلا، تله‌کابین و دیگر خدمات رفاهی برای پذیرایی از گردشگران دعوت به همکاری می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.