• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
3

دیدار دانشگاهیان مسجدسلیمان با خانواده معظم ۳ شهید

  • کد خبر : 27268
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به منظور تکریم خانواده شهدا و تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین گرامی داشت مقام پدر، تنی چند از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با سه خانواده معظم شهدا دوران دفاع مقدس دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به منظور تکریم خانواده شهدا و تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین گرامی داشت مقام پدر، تنی چند از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با سه خانواده معظم شهدا دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، در این برنامه معنوی با سه خانواده شهیدامرالله عبدی زاده، شهیداکبر قاسمی پور و شهیدعلی صالحی کمبو  دیدار به عمل آمد و ضمن تبریک سال جدید و گرامی داشت مقام پدر، یاد از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

در دیدار با سه خانواده شهید ذکر شده، علاوه بر رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و معاون دانشجویی و فرهنگی، مسئول روابط عمومی و بسیج کارمندی و کارشناس فرهنگی خواهران این واحد دانشگاهی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان و همچنین رییس تربیت بدنی و امور جوانان مسجدسلیمان و تنی چند از کارکنان این دو اداره نیز حضور داشتند.

لازم بذکر است در پایان هر دیدار یک لوح تقدیر با امضا روسای واحد دانشگاهی و بنیاد شهید مسجدسلیمان  و همچنین هدیه‌ای که از طرف واحد دانشگاهی مسجدسلیمان تهیه شده بود برسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.