• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

مراسم شب شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) در جوار بارگاه آستان مقدس امامزادگان هفت شهیدان (ع) برگزار می شود

  • کد خبر : 27265
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم شب شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) در جوار بارگاه ملکوتی و آستان مقدس امامزادگان هفت شهیدان (ع) برگزار می شود. رشیدی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: مراسم نورانی شب شهادت هفتمین اختر تابناک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم شب شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) در جوار بارگاه ملکوتی و آستان مقدس امامزادگان هفت شهیدان (ع) برگزار می شود. رشیدی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: مراسم نورانی شب شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت باب الحوایج، حضرت امام موسی کاظم (ع) در روز شنبه ۹۶/۲/۲همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، در محل امامزادگان هفت شهیدان (ع) که از نوادگان آن امام همام می باشند مطابق سنوات گذشته برگزار می شود. وی ادامه داد: در این مراسم روحانی که با حضور سبز و منور نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان خوزستان حضرت آیت ا… موسوی جزایری (دامت برکاته)و تنی چند از مسئولین استانی از جمله حجت السلام حاجتی امام جمعه موقت کلان شهر اهواز، حجت السلام طباطبایی مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه خوزستان و دیگر مدیران اجرایی استان و نیز مسئولین محترم، ائمه بزرگوار جمعه و جماعت، فرمانداران و نیز مدیران پرتلاش و دلسوز شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در شب شهادت آن امام رئوف در محل بقعه متبرکه امامزادگان هفت شهیدان (ع) که نگین ایل جلیل بختیاری هستند برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف در ادامه افزودند: برگزاری و وجود چنین برنامه های مذهبی برای تقویت ایمان و نزدیکی به خداوند منان یقینا مایه خیر و برکت در آحاد جامعه و به ویژه در قشر جوانان و نوجوانان منطقه  خواهد بود و تا زمانی که اشاعه شعائر الهی در جامعه اسلامی رونق و پابرجاست تمامی نقشه های دشمنان نظام اسلامی به لطف خداوند منان و لطف ائمه اطهار (ع) نقش بر آب خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ادامه داد: مداح این مراسم  یادگار هشت سال دفاع مقدس و مداح اهلبیت حاج صادق آهنگران می باشد که در همین جا از عموم مردم شهید پرور شهرستان های مسجدسلیمان اندیکا و لالی و تمام محبان و عاشقان حضرت باب الحوایج امام موسی کاظم (ع) دعوت می کنم در این مراسم روحانی و معنوی شرکت نمایند. رشیدی در پایان سخنان خود گفت: جا دارد از همه مدیران، خصوصاً امام جمعه محترم و محبوب شهرستان حاج آقای امینی و فرماندار دلسوز و زحمتکش و پر تلاش شهرستان مسجد سلیمان و نیز همه مدیران ادارات اجرایی و نهادها و سازمان هایی که در برگزاری این برنامه ما را مساعدت و یاری نمودند تقدیر و تشکر نمایم. لازم به ذکر است با توجه به هماهنگی به عمل آمده این برنامه به صورت زنده از سیمای خوزستان پخش می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.