• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

در گفتگو با رييس سازمان تبليغات اسلامي مسجدسليمان تشريح شد:
گزارش جامع از اعتکاف ۹۶ / رشد دو برابری و حضور پر شور جوانان و نوجوانان در مراسم امسال +تصاویر

  • کد خبر : 27236
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان- اعتکاف سال ۱۳۹۶ مسجدسلیمان با رشد دو برابری و با حضور جمع کثیری از خواهران و برادران در دو مرکز به صورت محوری و متمرکز از شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. حجت الاسلام علی قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تقدیر از […]

باشگاه رونامه نگاران مسجدسلیمان- اعتکاف سال ۱۳۹۶ مسجدسلیمان با رشد دو برابری و با حضور جمع کثیری از خواهران و برادران در دو مرکز به صورت محوری و متمرکز از شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. حجت الاسلام علی قندعلی رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ضمن تقدیر از همه ی حامیان و خیرین مراسم اعتکاف، اجرای مناسب این برنامه را مرهون تلاش خادمین و اعضای ستاد اعتکاف دانست.

وی تصریح کرد: در اکثر شهرستان ها جهت شرکت و ثبت نام در این برنامه هزینه هایی دریافت می گردد در حالی که در مسجدسلیمان این دومین سالی است که به صورت رایگان و با همت خیرین و گروه های مردمی مراسم اعتکاف برگزار می شود و بحمدالله بسیار رضایت بخش بوده است و قطعاً در فعالیت های معنوی حضور تشکل های مردمی همواره بهتر و اثر بخش تر از تشکیلات اداری است.

حجت الاسلام قندعلی خاطر نشان کرد: حضور بیش از ۵۰ نفر از روحانیون عزیز، اساتید حوزه علمیه و ائمه جماعات و همچنین طلاب خواهر و برادر و مربیان مدارس به عنوان سر گروه در کارگروه های مختلف قرآنی، عقیدتی و سیاسی نقطه قوت این برنامه ها بود.

وی افزود: تشکیل ۱۰کارگروه در هر دو بخش خواهران و برادران با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی از جمله حلقات معرفتی با استقبال خوب جوانان و نوجوانان مواجه گردید.

قندعلی افزود: حضور پرشور جوانان و نوجوانان معتکف از دیگر جلوه های زیبای این مراسم معنوی بود. به طوری که بیش از ۷۰درصد معکتفین را جوانان و نوجوانان تشکیل دادند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: فعالیت های گسترده ای در ایام اعتکاف در دو بخش خواهر و برادر و با حضور ۲۲۰معتکف برادر و۳۵۲معتکف ثبت نام شده خواهر انجام شد که نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

قندعلی با ارائه فعالیت های فرهنگی انجام شده، افزود: این برنامه ها شامل، برگزاری کارگاه های احکام، اخلاقی- سیاسی و قرآن، برگزاری ۶ویژه برنامه سخنرانی با حضور امام جمعه محترم و روحانیون، توزیع ۵۷۰جلد کتاب اعتکاف، توزیع ۲۵۰جلد کتاب خاطرات شهداء، برپایی۲ویژه برنامه محفل انس با قرآن در دو بخش خواهران و برادران، مراسم ختم صلوات و جزء خوانی، برنامه اصلاح قرائت نماز، ویژه برنامه جشن ولادت امیرالمومنین علی (ع) و وفات حضرت زینب (س) در دو بخش خواهران و برادران، برپایی حلقات معرفتی و بصیرت افزایی، مسابقه فرهنگی با قرآن در زلال اعتکاف، مسابقه فرهنگی با موضوع مداحی، توزیع جوایز مختلف فرهنگی، تجلیل از ۳۵خادم و برگزیده اعتکاف خواهران، تجلیل از پیشکسوتان و اعتکاف اولی ها و توزیع ۳۰۰۰پرس غذا و پذیرایی سحر و افطاری از جمله برنامه های انجام شده در این مراسم بود.

قندعلی در پایان افزود: حضور برخی از معتکفین ثبت نام نشده باعث شد مقداری فضا شلوغ شود که تقاضامندیم به علت رعایت حقوق سایرین در سال های آتی بدون ثبت نام و اطلاع مسئولین، افراد در مراسم حاضر نشوند و در صورت حضور حتما ثبت نام اولیه انجام شود تا مساجد دیگری نیز برای اجرای مناسب در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. از همه زحمت کشان  تشکر دارم بخصوص از خیرین گرامی که برنامه بسیار خوب را برگزار کردند

  2. این برنامه ها برای جوانان خیلی مفید است اجرتون با خدا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.