• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری عامل تیراندازی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 27105
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت:در پی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت:در پی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین قرار گرفت.

وی افزود:با توجه به فرار عامل تیراندازی با یک دستگاه خودروی پراید اقدامات فنی پلیس در راستای دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
این مقام مسئول ادامه داد: مامورین کلانتری۱۲با پوشش انتظامی مناسب موفق به شناسایی  متهم در حال فرار شدند و پس از تعقیب وی و در یک عملیات غافلگیرانه و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به دستگیری نامبرده شدند.
وی ادامه داد: متهم دستگیر شده که دارای سوابق متعدد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم بود جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام گردید.
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از همت همکاران و اجرای صحیح و به موقع ماموریت خاطر نشان ساخت:استفاده از سلاح غیرمجاز و یا سلاح مجاز در محلها و اهداف غیرقانونی ضمن همراه داشتن خطرات جانی پیگرد قانونی داشته و لازم است دارندگان سلاح های مجاز به قوانین استفاده از سلاح آشنایی کامل داشته و شهروندان گرامی هر نوع خبر حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز را با پلیس۱۱۰ در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.