• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

سید شریف حسینی: آمدن محسن رضایی افتخاری برای خوزستان است/ معرفی گزینه استانداری تا 31 شهریور

  • کد خبر : 2710
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

محسن رضایی یک شخصیت ملی و تاثیرگذار است و اگر چنین سمتی را قبول کند آمدنش برای خوزستان افتخار است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- این روزها گمانه زنی های فراوانی از سوی محافل مختلف در خصوص انتصاب استاندار خوزستان صورت می گیرد و هر روز نام یک گزینه مطرح می شود. مقتدایی، عزتی ، معین […]

محسن رضایی یک شخصیت ملی و تاثیرگذار است و اگر چنین سمتی را قبول کند آمدنش برای خوزستان افتخار است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- این روزها گمانه زنی های فراوانی از سوی محافل مختلف در خصوص انتصاب استاندار خوزستان صورت می گیرد و هر روز نام یک گزینه مطرح می شود. مقتدایی، عزتی ، معین ، صرامی ، جادری، نیکزاد، سید شریف حسینی، دکتر جلیلی و … نام هایی هستند که در این مدت مطرح شده اما همگی یا در حد شایعه باقی مانده یا از اساس کذب بود و یا انصراف داده اند.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از شوشان، از جمله گزینه های جدی صندلی ریاست عالی استان، سید شریف حسینی نماینده اهواز بود که چندی پیش در گفت و گو با خبرگزاری مهر ، انصراف خود را اعلام کرد و گفت: در جمع بندی هایی که داشتم به این نتیجه رسیدم که در شرایط فعلی حضور در سنگر نمایندگی مردم اهواز و خوزستان در مجلس و عضویت در هیئت رئیسه مجلس اهمیت بیشتری دارد.

پس از انصراف سید شریف حسینی نام های دیگری همچون محسن رضایی مطرح شد و حتی کمپینی برای دعوت از وی در خوزستان به راه افتاد. در همین زمینه سید شریف حسینی در گفت و گو با شوشان در این باره گفت: محسن رضایی یک شخصیت ملی و تاثیرگذار است و اگر چنین سمتی را قبول کند آمدنش برای خوزستان افتخار است. وی از بررسی گزینه های استانداری خوزستان بر اساس شاخص ها و توانمندی ها در مجمع نمایندگان خوزستان خبر داد و گفت : تا 31 شهریور ماه نتایج این جمع بندی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. اولن که بعیده قبول کنه
    دومن شخصیته ملیه
    سومن هم اگر شخصیت استانی محلی یا منطقه ای بود برای خوزستانیها بهتر و مایه افتخار ابدی بود

  2. قبولش نمیکنن

  3. به نظر من وزیر کشور می شد بهتر بود

  4. نماینده تهران هم بشه که بعدش رییس مجلس باشه نور علا نوره

  5. قبول نمیکنه چون شان ایشان فراتر از استانداری میباشد

  6. خدمت به مردم ربطی به شان ندارد، شان مردم بالاتر از امثال محسن رضایی است رضایی باید افتخار کند که مردم او را قبول کنند که استاندار شود باید بیاید و به مردم التماس کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.