• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

پیشکسوت مسجدسلیمانی سینما، تئاتر و تلویزیون کشور درگذشت

  • کد خبر : 27037
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرامرز مهرجو (شهنی) هنرمند خوزستانی سینما، تئاتر و تلویزیون کشور دارفانی را وداع گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این هنرمند خوزستانی در سال ۱۳۳۰ در مسجدسلیمان متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بود و بازی در سینما را از سال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرامرز مهرجو (شهنی) هنرمند خوزستانی سینما، تئاتر و تلویزیون کشور دارفانی را وداع گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این هنرمند خوزستانی در سال ۱۳۳۰ در مسجدسلیمان متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بود و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم هراس به کارگردانی شهریار بحرانی آغاز کرد.

فیلم‎های سینمایی «هراس»، «بر بال فرشتگان»، «حمله به اچ ۳»، «عبور از خط سرخ»  و «خلبان» و همچنین سریال‌ تلویزیونی «ترکش‎های صلح» از جمله آثاری هستند که فرامرز مهرجو در آن‎ها ایفای نقش کرده بود. مهرجو چند روز قبل و درحالی که به عنوان برنامه‎ریز و دستیار کارگردان در سریال تلویزیونی «زیباشهر» در حال فعالیت بود، حین کار دچار سکته قلبی شد و پس از چند روز در ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ در بیمارستان نفت اهواز درگذشت. درپی درگذشت فرامرز مهرجو، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با صدور پیامی فقدان این بازیگر سینمای استان و کشور را تسلیت گفت. متن پیام محمد جوروند به شرح زیر است:

“انا لله و انا الیه راجعون”

ضایعه‌ی درگذشت زنده‌یاد ” فرامرز مهرجو” بازیگر توانای عرصه‌ی سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند خوزستان موجب تالم و تاثر فراوان گردید. این‌جانب، درگذشت این هنرمند شایسته کشورمان را به جامعه‌ی سینما و خانواده‌ی گرامی زندهیاد فرامرز مهرجو تسلیت گفته و از پرودگار مهربان، آرامشی ابدی را برای روح آن عزیز از دست رفته آرزومندم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.