• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

روز شلوغ و پرحادثه بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

  • کد خبر : 27025
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– ۲۵ مصدوم در شب سیزدهم فروردین یکی از پرحادثه ترین روزهای بیمارستان ۲۲ بهمن و مرکز فوریت‌های پزشکی مسجدسلیمان را رقم زد. مرتضی اکبری رئیس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: شب سیزدهم فروردین در حادثه اول در ساعت ۱۱:۴۵ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– ۲۵ مصدوم در شب سیزدهم فروردین یکی از پرحادثه ترین روزهای بیمارستان ۲۲ بهمن و مرکز فوریت‌های پزشکی مسجدسلیمان را رقم زد. مرتضی اکبری رئیس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: شب سیزدهم فروردین در حادثه اول در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه شب در حادثه تصادف دو پراید در نزدیکی تپه شهدای گمنام ۶ نفر مصدوم که توسط مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان ۲۲ بهمن اعزام شدند.

پس از آن و در حادثه ای دیگر دو موتور سوار به صورت شاخ به شاخ با هم برخورد کردند همچنین تصادف دو خودرو در دو راهی لالی چند مصدوم داشت که توسط مرکز فوریت ها در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان اعزام شدند.
اکبری ادامه داد در شب سیزدهم و در حوادث مختلف در مجموع ۲۵ نفر حادثه‌دیده داشتیم که پس از تثبیت وضعیت آنان توسط کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان ۲۲ بهمن ۱۷ نفر از آنان به وسیله اتوبوس آمبولانس به اهواز اعزام و ۸ نفر دیگر در بیمارستان بستری و به وضعیت آنان رسیدگی شد… وی در پایان سخنان خود گفت: به جز یک نفر از حادثه دیدگان حال دیگر حادثه دیدگان خوب گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خدایا شکر بالاخره اتوبوس آمبولانس رو به مسجدسلیمان اختصاص دادن

  2. جای تعجبه که همچنان باید بیماران به اهواز اعزام بشن!
    پس اصلا توجیه احداث بیمارستان جدید و بزرگتر چی بوده؟! چه موقعی باید تجهیزات پیشرفته و متخصص خوب به این شهر اختصاص پیدا کنه؟!
    به نظرم با این وضعیت اعزامی ها اگه به جای هزینه هنگفت احداث بیمارستان، تعداد زیادی آمبولانس میخریدن که اعزام ها رو بدون معطلی انجام بدن بهتر بود!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.