• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

واژگونی خودرو در لالی ۶ مصدوم بر جای گذاشت

  • کد خبر : 27021
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در لالی-آرپناه (کیلومتر۲۵لالی)، در روز ۱۲ فروردین ، ۶ مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی این مرکز، شهیار میرخشتی اظهار کرد: این حادثه در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در لالی-آرپناه (کیلومتر۲۵لالی)، در روز ۱۲ فروردین ، ۶ مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی این مرکز، شهیار میرخشتی اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۲:۵۰ رخ داد و ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵برای انجام اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: مصدومان توسط ماموران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. پیش از این رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفته بود: در روزهای ۱۱ و ۱۲ فروردین جاری، چهار فقره تصادف در جاده های خوزستان، ۱۳ نفرمصدوم بر جای گذاشت.

اورژانس ۱۱۵ خوزستان ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۴۲ پایگاه شامل ۵۱ شهری و ۹۱ جاده ای دارد که از این تعداد ۹۶ پایگاه شامل ۳۷ شهری و ۵۹ جاده ای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز است. به مناسبت تعطیلات نوروزی، ۲ ایستگاه سلامت اورژانس ۱۱۵ در مبادی ورودی خوزستان و ۲ درمانگاه در یادمان های شهدای هویزه و طلائیه برای ارائه خدمات درمانی به مردم مستقر هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام.خدا قوت به نیروهای اورژانس ۱۱۵

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.