• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

توضیحات فرماندار مسجدسلیمان در ارتباط با حوادث تیراندازی و انفجار روز گذشته /یکی از ضاربان دستگیر شد

  • کد خبر : 26881
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان با تشریح جزئیات درگیری مسلحانه و مرگبار شب گذشته و همچنین حادثه انفجار در جایگاه CNG، گفت: این حوادث منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۶ نفر شد. علیرضا گروئی، اظهار کرد: حدود ساعت ۲۱:۲۵ روز گذشته سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان با تشریح جزئیات درگیری مسلحانه و مرگبار شب گذشته و همچنین حادثه انفجار در جایگاه CNG، گفت: این حوادث منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۶ نفر شد. علیرضا گروئی، اظهار کرد: حدود ساعت ۲۱:۲۵ روز گذشته سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پراید در منطقه هشت بنگله با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی یک خودروی دیگر کردند که طی این حادثه یک نفر از سرنشینان خودروی مضروب کشته و یک نفر دیگر از این سرنشینان مصدوم شد.

وی افزود: مقتول یک مرد حدود سی ساله است. حال عمومی فرد مضروب نیز وخیم گزارش نشده است. فرماندار مسجدسلیمان با بیان اینکه علت این درگیری اختلافات سیاسی، امنیتی و طایفه‌ای نبود، تصریح کرد: اختلاف بین چند نفر علت بروز این درگیری بود. ظاهرا دو خودروی پراید و پژو ۴۰۵ که یکی از طرفین این اختلاف بودند، خودروی دیگر طرف اختلاف را شناسایی و طی یک تعقیب و گریز اقدام به تیراندازی به سوی خودروی مذکور کردند.

گوروئی ادامه داد: نیروی انتظامی خیلی سریع با تعقیب خودروهای ضارب موفق به توقیف خودروی پراید که یکی از دو خودروی ضارب بود شد.  در حال حاضر یکی از ضاربان و همچنین صاحب خودروی پراید دستگیر شده‌اند. سرنخ‌های اولیه قابل توجهی از این نزاع به‌دست آمده و  اسامی ضاربان نیز بر اساس گزارش‌های اولیه شناسایی شده است. تحقیقات و تلاش برای دستگیری دیگر ضاربان ادامه دارد.

وی درباره حادثه انفجار جایگاه CNG در مسجدسلیمان، بیان کرد: حوالی ساعت ۱۷ دیروز در اثر نقص فنی – که هنوز معلوم نیست ناشی از یکی از خودروها یا خود این جایگاه بود  یک حادثه انفجار در این جایگاه که مقابل ساختمان فرمانداری مسجدسلیمان است رخ داد.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر زخمی شدند. کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند. پاکسازی محل به صورت کامل انجام شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.