• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

جانشین فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری اخاذ مامورنما در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 26866
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

باشگاه رزونامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ سعید بارانی در تشریح این خبر گفت:در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر اخاذی یک نفر تحت پوشش مامورین،مراتب شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموریت کلانتری۱۲ قرار گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مقام انتظامی ادامه داد:به محض حصول خبر، […]

باشگاه رزونامه نگاران مسجدسلیمان- سرهنگ سعید بارانی در تشریح این خبر گفت:در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر اخاذی یک نفر تحت پوشش مامورین،مراتب شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموریت کلانتری۱۲ قرار گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مقام انتظامی ادامه داد:به محض حصول خبر، مامورین زبده کلانتری در محل حاضر و ضمن بررسی موضوع ،فردی مذکر با لباس با لباس شخصی که خود را از مامورین پلیس مبارزه با موادمخدر معرفی و از رهگذران درخواست وجه نقد می نمود را شناسایی،دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت و با تشکیل پرونده قضایی رهسپار دادسرا نمودند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان ضمن تبریک سال نو خاطر نشان کرد: هدف پلیس در ایام نوروز ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان و مسافرین عزیز می باشد و شایسته است به تذکرات پلیس توجه و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا به پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.