• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

جانشین فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری عاملین تیراندازی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 26835
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری عاملین تیراندازی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان،سرهنگ سعید بارانی ضمن تبریک سال نو در تشریح این خبر گفت:در پی تماس تلفنی با مرکز پلیس ۱۱۰ مبنی بروقوع یک فقره تیراندازی،مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری عاملین تیراندازی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان،سرهنگ سعید بارانی ضمن تبریک سال نو در تشریح این خبر گفت:در پی تماس تلفنی با مرکز پلیس ۱۱۰ مبنی بروقوع یک فقره تیراندازی،مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به پوشش انتظامی مناسب در ایام نوروز،در اولین لحظات پس از وقوع تیراندازی،عاملین که با یک دستگاه خودرو پراید از محل متواری شده بودند شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند. این مقام مسئول ادامه داد:متهمین که تعداد آنها چهار نفر بود با اقدامات پلیسی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی ،تعداد سه نفر از آنان با قرار مناسب روانه زندان شدند. جانشین فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان ضمن تقدیر از همت همکاران و اجرای صحیح و بموقع ماموریت خاطر نشان ساخت:استفاده از سلاح غیرمجاز و یا سلاح مجاز در محلها و اهداف غیرقانونی ضمن به همراه داشتن خطرات جانی پیگرد قانونی داشته و لازم است دارندگان سلاح های مجاز به قوانین استفاده از سلاح آشنایی کامل داشته و هر نوع خبر حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.