• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

کاروان رهروان راه شهداء به منزل شهید جاوید الاثر شنبه طاوسه رسید /خواهرم حجابت آنچنان باشد که نگاه سنگین هیچ مردی را احساس نکنی

  • کد خبر : 26761
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیئت تخصصی فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین(ع) در قالب کاروان رهروان راه شهداء با دعوت از مسئولین، همرزمان شهداء و سایر اقشار با هدف بازخوانی وصیت نامه شهیدان والامقام و تجلیل از خانواده ی معظم آنان هر هفته یک محفل نورانی را در منازل شهیدان برگزار می نماید. به گزارش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هیئت تخصصی فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین(ع) در قالب کاروان رهروان راه شهداء با دعوت از مسئولین، همرزمان شهداء و سایر اقشار با هدف بازخوانی وصیت نامه شهیدان والامقام و تجلیل از خانواده ی معظم آنان هر هفته یک محفل نورانی را در منازل شهیدان برگزار می نماید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان کاروان رهروان راه شهداء این هفته به منزل شهید جاوید الاثر شنبه طاوسه رسید.

شهید جاوید الاثر شنبه طاوسه در تاریخ ۱۳۴۶/۹/۱۰ در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود. او پس از طی مراحل درسی و به سبب علاقه بسیار زیاد به راه امام وشهیدان، به جمع رزمندگان سپاه اسلام پیوست و پس از مجاهدت خالصانه در تاریخ ۱۳۶۷/۴/۴ در عملیات طریق القدس منطقه کوشک همچون مادر شهیدان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به درجه رفیع جاوید الاثری نائل گردید.

در بخشی از وصیت نامه پر مضمون شهید خطاب به خواهران و زنان جامعه این چنین آمده: خواهرم آن چنان نگاهت سنگین باشد که سنگینی نگاه هیچ مردی را روی خودت احساس نکنی، خواهرم طوری لباس بپوش ک چشم عریان هیچ مردی به دنبال تن عریان تو نباشد، بلکه فقط سیاهی چادر تو چشم هیز را به درد آورد. در بخش دیگری از وصیت نامه این شهید جاویدالاثر خطاب به مردم این چنین آمده است: از برادرانم می خواهم به ندای رهبر خویش لبیک بگویید و همیشه رهرو خط رهبری باشید که مصلحت شما در این است، از همه خواهران و برادرانم می خواهم همیشه خدا را ناظر و شاهد کار خویش بدانند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.