• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
2

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی:
علت مرگ بیمار مسجدسلیمانی بعد از کالبدشکافی مشخص می شود

  • کد خبر : 26744
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: علت اصلی مرگ بیمار مسجدسلیمانی که روز ۱۸ اسفندماه در اهواز فوت کرد بعد از کالبدشکافی مشخص می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر مهران ورناصری اظهار کرد: روز ۱۶ اسفند ماه یک خانم ۳۷ ساله با علائم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: علت اصلی مرگ بیمار مسجدسلیمانی که روز ۱۸ اسفندماه در اهواز فوت کرد بعد از کالبدشکافی مشخص می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر مهران ورناصری اظهار کرد: روز ۱۶ اسفند ماه یک خانم ۳۷ ساله با علائم سرماخوردگی به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان مراجعه کرد و بعد از بهبودی نسبی مرخص شد.

وی افزود: روز بعد با همان علائم، بدن درد، بی حالی و ضعف، مجدد به بیمارستان مراجعه کرد و سرم درمانی، عکس و رادیوگرافی انجام شد اما بعد از ساعاتی دچار ایست قلبی و تنفسی شد و بعد از انجام عملیات احیا به کما رفت.

ورناصری ادامه داد: بعد از آن برای دریافت خدمات تخصصی بیشتر به بیمارستان گلستان اهواز اعزام و متاسفانه صبح روز ۱۸ اسفندماه فوت کرد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: حدس ما این است که بیمار دچار میو کاردیت قلب شده یعنی قلب ناگهان به علت اثرات ویروسی دچار التهاب می‌شود و ناگهان از کار می افتد اما در هر حال نتیجه قطعی مرگ بیمار به کالبد شکافی برمی‌گردد و پرونده همچنان باز است.

ایرنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر استاد مهران 
    نسل جوان ب شما می اندیشد چون یک استعداد خارق العاده ای دارید و خوب و بد را خیلی خیلی درست تشخیص می دهد 
    ب امید روزی ک سکان هدایت استان را بدست بگیرید.
    ذات پاک همیشه سالم است و موفق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.