• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

به همت خیریه زنده یاداحمدرضایی شهرستان مسجدسلیمان
برگزاری جشن مهرورزی در آستانه سال نو

  • کد خبر : 26688
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به همت موسسه خیریه زنده یاد احمدرضایی شهرستان مسجدسلیمان در آستانه سال جدید جشن مهرورزی با هدف تامین البسه و مواد غذایی برای خانوارهای محروم و نیازمند تحت پوشش برگزار شد. در این برنامه که تمهیدات آن از مدت ها پیش پیگیری شد. سبد مواد غذایی شامل اقلام متنوع غذایی از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به همت موسسه خیریه زنده یاد احمدرضایی شهرستان مسجدسلیمان در آستانه سال جدید جشن مهرورزی با هدف تامین البسه و مواد غذایی برای خانوارهای محروم و نیازمند تحت پوشش برگزار شد. در این برنامه که تمهیدات آن از مدت ها پیش پیگیری شد. سبد مواد غذایی شامل اقلام متنوع غذایی از قبیل برنج؛ ماکارانی؛ روغن؛ سیب درختی و پرتقال؛ رب؛ سویا؛ کنسرو در بین خانواده های یتیم دار و محروم توزیع شد.ارزش هر سبد مواد غذایی بالغ بر۱۲۰هزارتومان بوده است.
همچنین در بین صدها نفر از کودکان و نوجوانان بی سرپرست؛ البسه و پوشاک ازسوی این نهاد خیریه توزیع شد.
مکوندی مدیرعامل این موسسه با تقدیر از همکاری عزیزان نیک اندیش و خیر در همکاری با این موسسه مردم نهاد خیریه گفت : جشن مهرورزی تا پایان سال جاری با هدف تامین مواد غذایی و پوشاک خانواده های یتیم دار و محروم همچنان ادامه خواهد داشت. گفتنی است در مجموع هر خانواده تحت پوشش این موسسه به تناسب تعداد عائله دویست تا چهارصد هزار تومان از این موسسه هدایای عیدانه به صورت سبد مواد غذایی؛ پوشاک و کمک نقدی دریافت نمودند.
موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی از موسسات خیریه فعال دراستان خوزستان با مجوز از سازمان بهزیستی است. رییس هیات امنا و راهبرد این موسسه را دکتر محسن رضایی به عهده دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.