• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان
تعداد کاندیدای مراجعه کننده به فرمانداری ها و بخشداری ها برای گرفتن گواهی عدم سوء پیشینه در مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و گلگیر تا این لحظه

  • کد خبر : 26626
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

  باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ماه آغاز می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این زمان به مدت آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه هفت روز یعنی تا […]

 

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ماه آغاز می شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این زمان به مدت آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه هفت روز یعنی تا ششم فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. افرادی که داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی در روستاها هستند، باید در تاریخ تعیین شده به بخشداری ها مراجعه کنند و داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها نیز باید با مراجعه به فرمانداری ها برای ثبت نام اقدام کنند.

از آن جا که پیش بینی می شود فرمانداری ها و یا بخشداری ها در زمان ثبت نام با تراکم مراجعه کننده برای اخذ گواهی سوء پیشینه مواجه شوند، و به منظور جلوگیری از ازدحام، تمهیداتی اندیشیده شد تا داوطلبان از هم اکنون نسبت به این امر اقدام کنند.

بنا بر پیگیری های سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان تا این لحظه در مسجدسلیمان حدود ۱۲۵ نفر، در گلگیر ۲۵ نفر، لالی ۵۵ نفر (در حوزه شهری) ، و اندیکا ۱۳۰ نفر در مجموع حوزه های شهری و روستایی برای گرفتن استعلام به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه نمودند..

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری به صورت همزمان ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.