• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

کاروان رهروان راه شهداء در منزل شهید عبدی نژاد/شهیدی که دوست داشت گمنام بماند وهیچ گاه جسدش بازنگشت + تصاویر

  • کد خبر : 26566
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-هییت حضرت رقیه بنت الحسین کاروان رهروان راه شهداء با حضور در منزل شهید عبدی زاده با پدر ومادر گرانقدر شهید دیدار و با قرائت زیارت پرفیض عاشورا یاد این شهید عزیز را گرامی داشتند. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این محفل معنوی شهدا را گنجینه های مهم وارزشمند وسرمایه های معنوی […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-هییت حضرت رقیه بنت الحسین کاروان رهروان راه شهداء با حضور در منزل شهید عبدی زاده با پدر ومادر گرانقدر شهید دیدار و با قرائت زیارت پرفیض عاشورا یاد این شهید عزیز را گرامی داشتند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این محفل معنوی شهدا را گنجینه های مهم وارزشمند وسرمایه های معنوی مردم برشمرد که روایت زندگی هر کدام از آنان باعث خواهد شد تا روح معنویت در جامعه پراکنده گردد وسببی خواهد شد تا انگیزه وایستادگی مومنین در مواجهه با مشکلات دو چندان شود.

فرازی از وصیت شهیدامرالله عبدی زاده:
شهید عبدی زاده فرزند مسجد وسنگر (جامع نمره یک) بود از همان جا درس گرفت ، و جهان مرده اطراف خویش را به بیداری و تفکر وا داشت اینک آنچه پیش رو دارید فرازی زیبا از وصیت نامه شهید عبدی زاده است، شهیدی که دوست داشت در گمنامی بماند و به آرزویش نیز رسید وهمچون هزاران شهید مفقود الاثر هرگز اثری از پیکر مطهرش از جبهه ها بازنگشت و قطره های پاک باران به جای اشک های مادر، زائر هر ساله ی جسم شریفش است.

او در وصیت نامه اش این گونه نوشت: اگر عده ای از مسئولین کار اشتباهی کردند آن را پای جمهوری اسلامی ننویسید، یک انقلاب و یک انقلابی جوان نباید هرگز این گونه مشکلات او را نسبت به راهش سست کند و کمرش را خم کند. مثل همین انقلاب خودمان که هر چه فشار بر او بیشتر میشود او به راه تازه ای برای گذر از مسیر وتنگناها پی میبرد ،وبهتر می فهمد چگونه از این محاصره ها جان سالم بدر برد.
خلاصه بگویم این اسلام و این انقلاب ضربه نمی خورد حتی اگر رئیس جمهوری مثل بنی صدر داشته باشد که خودتان دیدید چگونه چرخ انقلاب او را خرد کرد وبه زباله دان تاریخ افکند.
باید از خیانت های بنی صدرها درس بگیریم وبیشتر به انقلابمان ایمان داشته باشیم، از شما میخواهم برای من تبلیغ نکنید چون می خواهم همانند بقیه دوستانم گمنام باشم تا شاید بتوانم در آخرت با آنها باشم….

چون رخت خویش بر بستم از این خاک
همه گفتند که با ما آشنا بود
ولیکن کس ندانست آن مسافر
چه گفت وبا که گفت و از کجا گفت

هدیه به روح مطهر شهید امرالله عبدی زاده صلوات

IMG-20170228-WA0018IMG-20170228-WA0019IMG-20170228-WA0017 IMG-20170228-WA0016

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. زنده باد شما مصادیق بارز (ومن یعظم شعاِیر الله فانها من تقوی القلوب ) که بزرگ می دارید شعایر الهی را که از دستورهای اساسی دین است . همواره راه شهیدان پر رهرو باد .خانواده شهید ایزدیان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.