• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

تصویب رشته آموزش پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 26446
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، پیشنهاد واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برای ایجاد رشته آموزش پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد، تصویب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی این دانشگاه ، دکتر علیرضا حیدرئی سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در این رابطه، گفت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در جلسه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، پیشنهاد واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برای ایجاد رشته آموزش پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد، تصویب شد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی این دانشگاه ، دکتر علیرضا حیدرئی سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در این رابطه، گفت: برای ایجاد رشته‌های جدید در هر واحد دانشگاهی  لازم است مسئولین مربوطه پیشنهاد خود را به دبیرخانه دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ارایه و پس از مطرح کردن در جلسه و اخذ موافقت  اولیه مراحل بعدی برای تأیید نهایی پی‌گیری شود.

حیدرئی، افزود: در همین رابطه برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در گروه علوم پزشکی  ایجاد دو رشته جدید، آموزش پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد و بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی پیوسته مد نظر بود که این پیشنهاد چندی پیش به دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ارسال شد.

سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفت: در جلسه‌ای که با حضور معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر ارزشیابی رشته‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، رییس مرکز هماهنگی امور استان‌ها  و هیأت امنای استانی، دبیر هیأت امنای استان خوزستان و روسا و معاونین آموزشی واحدهای مجری رشته‌های پزشکی در واحد دانشگاهی اهواز برگزار شد، پیشنهاد واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و دیگر واحدهای دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در پایان، گفت: در این جلسه پیشنهاد ایجاد دو رشته جدید؛ آموزش پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد و بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی پیوسته برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان  مورد تصویب اولیه قرار گرفت اما برای تأیید نهایی لازم است مدارک لازم تکمیل و به مبادی ذیربط ارسال شود. انشاالله این کار با جدیت و در اسرع وقت پی‌گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آفرین.تشکر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.