• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

برگزاري بزرگ ترین رویداد قرانی در مسجدسليمان+ تصاوير

  • کد خبر : 26356
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بزرگ ترین رویداد قرانی در قالب آزمون طرح حفظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در شهرستان مسجدسلیمان و در محل مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار گردید. رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين ارتباط گفت: از همه عوامل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بزرگ ترین رویداد قرانی در قالب آزمون طرح حفظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در شهرستان مسجدسلیمان و در محل مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار گردید. رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين ارتباط گفت: از همه عوامل اجرایی این آزمون و مربیان قرآنی، قرآن آموزان، رابطین قرآنی و همکاران اوقاف و همه کسانی که در برگزاری این آزمون اداره اوقاف شهرستان را یاری نمودند خصوصا همکاری و تعامل صمیمانه مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان، مدیران مدارس و رابطین و دارالقران های شهرستان تقدير و سپاسگزاري مي نمايم. وي با اشاره به این که متولي این طرح ملی در کشور سازمان اوقاف بوده است گفت: اگر همه ما قرآن را فرا بگیریم و دستورات آن را در زندگی خود به کار ببریم قطعاً دچار هیچ نوع لغزش و کاستی در زندگی نخواهیم شد. ایشان با اشاره به هجمه های مبتذل غرب و دشمنان نظام مقدس اسلامی که خواهان به بیراهه کشاندن جوانان و آینده سازان انقلاب اسلامی گفتند: در هر خانه و مکانی که نور قرآن باشد و قرآن تلاوت شود یقینا آن مکان دیگر جایی برای شیطان و کارهای شیطانی نخواهد بود. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مسجدسلیمان افزودند: قرآن کریم مهم ترین و معتبرترین کتاب آسمانی است و شامل دستورات خداوند منان بوده و اگر همه مسلمانان به خوبی از این کتاب هدایت گر استفاده کنند و در معانی آن تدبر و تفکر نمايند حتماً رستگار و سرافراز خواهند شد و اگر خدایی ناخواسته از این فرامین فاصله گرفتیم بی شک دچار خطا و لغزش خواهیم شد.

ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همه عوامل اجرایی و برگزار کنندگان این آزمون و رویداد قرانی عظیم خواستار توجه بیشتر مسئولان و مراکز فرهنگی و مذهبی به قرآن و رهنمودهای آن شدند. در ادامه اين مراسم جانمراد داودی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با تقدیر از همه مدیران مدارس، مربیان قرآنی و کسانی که به دنبال نشر معارف قرآنی هستند گفت: قرآن کتاب آسمانی ست که تمامی دستورات اجتماعی، دینی و مدهبی در آن وجود دارد و اگر ما این دستورات الهی را رعایت کنیم و آن ها را در زندگی خود به کار بندیم همیشه موفق و پیروز خواهیم بود و هیچ گاه دچار شبهه نخواهیم شد. وی با اشاره به آیه ای از قرآن که می‌فرماید: هان زمانی که دل بنام خدا آرام گیرد یادآور شدند که قرآن نور هدایت است. خوشا به حال کسانی که این نور هدایت در آنان بدرخشد. ایشان آمادگی اداره آموزش و پرورش و همه همکاران خود را در خصوص برنامه های قرآنی اعلام نمودند.

IMG-20170216-WA0021IMG-20170216-WA0015IMG-20170216-WA0017

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. چقدر خوب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.