• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

برگزاری جلسه تودیع و معارفه سرپرست حراست دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 2633
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۷:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور رییس، معاونین و تنی چند از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید حراست این واحد دانشگاهی با تنفيذ حکم صادره از سوی محمد هادی امید مدیر کل حراست سازمان مرکزی دانشگاه، برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حضور رییس، معاونین و تنی چند از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید حراست این واحد دانشگاهی با تنفيذ حکم صادره از سوی محمد هادی امید مدیر کل حراست سازمان مرکزی دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از خبرنگار دانشگاه در این جلسه مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان طی سخنانی به برخی از اصول مدیریت اشاره کرد و گفت: هدایت، نظارت و کنترل از جمله اصول مهم در مدیریت هستند و باید مدیران با رعایت این اصول خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده در چشم انداز 1404 آماده نمایند.

شهبازی در ادامه گفت: باید بر امور نظارت داشته باشیم و این نظارت بدون همدلی و در کنار هم بودن به طور مطلوب محقق نخواهد شد و مدیران باید توجه داشته باشند به شرطی می توانند بر سیستم کنترل داشته باشند که اشراف کاملی به همه امور داشته باشند.

رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان تصریح نمود: امروز کشور در یک وضعیت خاص قرار دارد و از طرفی هم در خصوص تیم کاری فرهاد دانشجو ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مطالبی مطرح می شود و گمان می کنم عده ای تصمیم دارند در آغاز سال تحصیلی جدید مدیریت شخص فرهاد دانشجو که انصافا” خدمات شایسته ای به اقشار مختلف دانشگاه، در این مدت تصدی مسئولیت ارایه داده را زیر سئوال ببرند و به همین خاطر بر ما تکلیف است در این شرایط با درک صحیح مطالبات دانشجویان به ویژه در حوزه های دانشجویی، آموزشی و مالی و پاسخگویی مناسب بهتر از قبل کوشا باشیم .

مسعود شهبازی در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: تمام مسئولیت ها در طول زمان در حال تغییر است و هیچ مسئولیتی ماندگار نیست و سعی مدیران این است با انجام تغییرات در کیفی سازی انجام امور تلاش کنند، نباید کسی فکر کند تغییرات نشانه ضعف یک مسئول است بلکه باید توجه داشت هر تغییري برای پویایی یک سیستم انجام می شود.

رییس واحد دانشگاهی در ادامه ضمن تشکر از زحمات سید علیار خشنودپور به خاطر انجام وظیفه چند ساله در سمت مسئول حراست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، با تنفیذ حکم صادره از سوی مدیر کل حراست سازمان مرکزی، رحمت غالب زاده را به عنوان سرپرست حراست این واحد دانشگاهی معرفی و برای هر دو این افراد موفقیت و سلامتی آرزو کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.