• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

هوشنگ فرجی فر:
پوزش وزارت نیرو دردی از مردم دوا نمی کند

  • کد خبر : 26328
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هوشنگ فرجی فر محقق خوزستانی  گفت: ما در مورد مساله ریزگردها و قطع  متداوم برق به طور جد مشکل داریم. چرا ایستگاه برق اهواز از نوع درجه سه است؟ چرا نباید پست های برق در مرکز استان درجه یک باشند؟ این مواردی که مطرح میکنم دقیقا اظهارات کارشناسان است که به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هوشنگ فرجی فر محقق خوزستانی  گفت: ما در مورد مساله ریزگردها و قطع  متداوم برق به طور جد مشکل داریم.

چرا ایستگاه برق اهواز از نوع درجه سه است؟ چرا نباید پست های برق در مرکز استان درجه یک باشند؟ این مواردی که مطرح میکنم دقیقا اظهارات کارشناسان است که به عنوان یک روزنامه نگار با اینجانب مطرح کردند.صدا و سیمای استانی مسائل بحرانی چندروز اخیر را به صورت شفاف  به مردم اطلاع  نداده است.

این فعال فرهنگی شمال خوزستان می افزاید: مسئولان باید هنگام این اتفاقات با  صادق  باشند. به طور مثال مساله ی بحران های به وجود آمده در سد گتوند در دولت گذشته در بحث شوری آب که تاکنون به صدها هکتار زمین های کشاورزی لطمه زده است.

به گفته کارشناسان محیط زیست کریستال های نمک وقتی به هوا بلند شوند حاوی سدیم، پتاسیم، کلراسیم هستند، وقتی آفتاب به کریستال ها می تابد پیامدهای منفی آن بر روی پوست شهروندان منجر به بیماری های سرطانی پوست می شوند.

فرجی فر تاکید می کند : تئوری پردازی دیگر حال مردم را خوب نمی کند. پوزش وزیر نیرو هم نیز دردهای مردم خوزستان را دوا نمی کند. رنج های حاصل از بحران های کنونی زمانی برطرف می شود که نخبگان و مدیران برای مقابله با  این بحران ها جهادی عمل کنند.

شوشان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.