• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

پيام تقدير شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان از حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن

  • کد خبر : 26278
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در پيامي از حضور پرشور مردم مسجدسليمان در راهپيمايي 22 بهمن تشكر كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين پيام آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم الله اکبر، الله اکبر بر شما فرزندان پیر خمین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در پيامي از حضور پرشور مردم مسجدسليمان در راهپيمايي 22 بهمن تشكر كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين پيام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
الله اکبر، الله اکبر بر شما فرزندان پیر خمین
الله اکبر،الله اکبر بر پیوند ناگسستنی شما ملت سرافراز مسجدسلیمان با رهبر و فرمانده کل قوا
الله اکبر بر گام های استوار شما بر مدار آرمان و عقیده الهی تان
الله اکبر بر قدوم پاک این ملت ۱۰۰۰شهید
الله اکبر برعظمت وصف ناپذیر حضور شکوهمند شما
امروز تمامی نگاهها به قدم های استورار شما دوخته شده بود، امروز دشمنان شما از یک شعله می سوختند، شعله حقیقت ناب ایمان و استواری یک ملت، شعله خلق حماسه ای دیگر، شعله فروزان انقلاب اسلامی و شعله وحدت و همدلی.
این فریاد شما بود که کنگره های کاخ شیطان را لرزاند.
این اقتدار و هیمنه شما بود که توطئه جهانخواران را زاِئل کرد.
این فریاد غرور انگیز شما ملت همیشه بیدار مسجدسلیمان که با مشتی گره کرده به یاوه گویی های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پاسخ داد.
آفرین به عزم راسختان، مرحبا به برادری، وحدت و همدلی تان و احسنت به شور و شعور فاطمیه تان .
آری امروز همه آمده بودند، پیر و جوان خردوکلان، خانواده شهید، جانبازان و ایثارگران، دانشجویان و اساتید، دانش آموز و فرهنگیان، مدیران وکارمندان ، کارگر و بازاریان، پیرغلامان و روحانیان، عشایر و روستائیان، بسیج و سپاهیان ، انتظامیان و ارتشیان، هنرمندان و نخبگان…
امروز قلب امام عصر «عج»شاد بود و رهبر فرزانه انقلاب به خود می بالید امروز مظلومان و مستضعفان دنیا آرام گرفته بودند که آری هنوز گام های ایرانیان استوارتر از گذشته از آنان دفاع خواهند کرد و دشمنان اسلام و ملت ایران یک بار دیگر فهمیدند که با این ملت نباید با زبان تهدید و تحریم سخن گفت.
بدین وسیله بر خود لازم دانستیم که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان تقدیر و تشکر کنیم از حضور پر شور همه اقشار پایتخت فرهنگی قوم بختیاری مسجدسلیمان ۱۰۰۰ شهید که با بیعت مجدد خود با رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای «مدظله»ادامه دهنده راه سرخ حسین«ع»و شهیدان انقلاب اسلامی بودند.
«انشاءالله همه ما مورد توجهات خاصه حضرت بقیه الله العظم قرار خواهیم گرفت.

والسلام علیکم و رحمه و برکاته
ابراهیم آبام
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.