• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
4

نشست دکتر اسماعيل جلیلی با مهندس زنگنه وزیر نفت

  • کد خبر : 2617
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۳۰

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس موضوع جابجایی مناطق آلوده به نفت در حوزه انتخابیه خود را یادآور شد و افزود: این پروژه به سبب محدودیت در منابع مالی به کندی پیش می رود که باید با تزریق منابع مالی مناسب تا سقف پنچ هزار واحد مسکونی ظرفیت سازی شود. وی تصریح کرد: برخی از پروژه […]

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس موضوع جابجایی مناطق آلوده به نفت در حوزه انتخابیه خود را یادآور شد و افزود: این پروژه به سبب محدودیت در منابع مالی به کندی پیش می رود که باید با تزریق منابع مالی مناسب تا سقف پنچ هزار واحد مسکونی ظرفیت سازی شود. وی تصریح کرد: برخی از پروژه های عام المنفعه صنعت نفت در مسجدسلیمان که تصویب شده است به سبب محدودیت در منابع با تاخیر در اجرا رو به رو است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جزييات ديدار رييس مجمع نمایندگان خوزستان باوزیر نفت تشریح شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان طی نشستی دكتر اسماعيل جليلي رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان درباره مسائل فنی در منطقه نفت خیز جنوب و اقدامات صنعت نفت در خصوص پروژه های عمرانی و عام المنفعه با وزير نفت بحــث وگفت و گو کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در رابطه با آخرین وضعیت صنعت نفت و گاز، پتروشیمی و پالایش و به منظور تسریع در روند توسعه پروژه هاي در آستانه بهره برداری در خوزستان، با ايشان تبادل نظر كرد.

اسماعیل جلیلی با بیان این که صنعت نفت به خصوص در خوزستان نیازمند شتاب در سرمایه گذاری است، تصریح کرد: باید برای افزایش ظرفیت تولید، برای به کارگیری واحد های تولیدی اهتمام بیشتری شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان موضوع به کارگیری منابع انسانی متخصص و دانشگاهی بومی را نیز از محورهای مطرح شده در این نشست بیان کرد و گفت: بهره مندی از نیروی های بومی در چهارچوب قانون ضمن رضایت مردم از صنعت، سبب کاهش هزینه ها نیز خواهد شد.

* استفاده از مدیران با تجربه با رویکرد نگاه به درون صنعت نفت

وی بحث کمک های عمرانی واحدهای بهره برداری نفت و گاز به پروژه های عام المنفعه استانی را از دیگر سرفصل های این نشست بیان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت های مدیریتی با تجربه در صنعت نفت با رویکرد نگاه به درون نفت از جمله موضوعاتی بود که با وزیر نفت مطرح شد

جلیلی با اشاره به این که دغدغه های وزیر نفت در خصوص صنعت نفت در استان مطرح شد، افزود: برنامه هایی برای کاهش محدودیت های تحریم در بخش نفت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به ویژه از این جهت نشست وزیر نفت مثبت و سازنده بود.

رئیس مجمع نمایندگان گفت :خوزستان به عنوان خاستگاه انرژی ایران دغدغه های فراوانی در بخش نفت، گاز، پتروشیمی و آب و برق دارد، بنابراین تلاش بر این مقوله ها به منظور مدیریت شرایط موجود و همگرایی وزراتخانه برای حل معضلات، است

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس موضوع جابجایی مناطق آلوده به نفت در حوزه انتخابیه خود را یادآور شد و افزود: این پروژه به سبب محدودیت در منابع مالی به کندی پیش می رود که باید با تزریق منابع مالی مناسب تا سقف پنچ هزار واحد مسکونی ظرفیت سازی شود.

وی تصریح کرد: برخی از پروژه های عام المنفعه صنعت نفت در مسجدسلیمان که تصویب شده است به سبب محدودیت در منابع با تاخیر در اجرا رو به رو است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.