• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

سرمربي نفت مسجدسليمان:
مديران نفت‌ مسجدسلیمان به تيم و نتایجی که می‌گیرد علاقمند هستند

  • کد خبر : 26159
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استقلال اهواز انگیزه خوبی جلوی ما داشت با توجه به اینکه دو تیم برای یک استان بودند. البته آنها در بازی‌های گذشته هم خیلی بد بازی نکرده‌اند ولی به هر حال شرایطی پیش آمده که نتوانستند مثل مسجدسلیمان خوب نتیجه بگیرند. در این بازی برنامه‌هایمان را بازیکنان پیاده کردند و هر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- استقلال اهواز انگیزه خوبی جلوی ما داشت با توجه به اینکه دو تیم برای یک استان بودند. البته آنها در بازی‌های گذشته هم خیلی بد بازی نکرده‌اند ولی به هر حال شرایطی پیش آمده که نتوانستند مثل مسجدسلیمان خوب نتیجه بگیرند. در این بازی برنامه‌هایمان را بازیکنان پیاده کردند و هر چه از بچه‌ها خواسته بودیم از جمله حفظ در نظم تیمی را که این کار را کردند. درصد مالکیت ما خیلی خوب بود و موقعیت‌های گل‌مان به نسبت آنها بیشتر بود و این‌ها نشان دهنده این است که تیم رو به  پیشرفت است و می توانند با توجه به فائق آمدن بر مشکلات روحی بازی های آینده را پیروز بیرون بیاییم.

بازی ما با پارس جنوبی جم در تعیین قهرمانی نقش دارد

در نیم فصل یک سری تیم ها برای صعود و یکسری برای فرار از سقوط می‌جنگند؛ آن ها که بالانشین‌اند برای صعود تلاش می کنند و آنهایی که پایین جدول هستند تلاش می کنند از پایین جدول فاصله بگیرند. در کل کار برای هر دو گروه سخت می‌شود. پارس جم هم جزو تیم‌هایی است که مدعی صعود است و به هر حال هم کادرفنی و هم بازیکنان بسیار خوبی دارد. آن ها در خانه بازی می‌کنند و به قصد پیروزی مقابل ما حاضر می‌شوند. فکر می کنم اگر در این بازی اشتباهات داوری نباشد ما بتوانیم امتیاز کسب کنیم و بچه های ما این توانایی را دارند که آنها را شکست دهند. امیدواریم اتفاق غیرفوتبالی در این بازی رخ ندهد و حق تیمی ضایع نشود. تیم پارس جم با  این برد می‌تواند فاصله اش را با صدر جدول کم کند و شاید این 3 امتیاز یا حتی یک امتیاز این بازی آنها را قهرمان کند و شاید هم امتیازات این بازی ما را نجات دهد. ان‎شاءالله یک بازی خوبی از آب دربیاید و اشتباهات داوری بار دیگر ما را از کسب یک پیروزی دور نکند.

امیدوارم بتوانیم نفت را حفظ کنیم

نفت‌مسجدسلیمان تشکیلات خوبی دارد و تا اندازه ای که شناخت روی آن ها پیدا کرده‌ام مدیریت خوبی دارد. آقایان ناصری و یزدی مدیران مجموعه شرکت نفت و باشگاه سعی در کمک به تیم دارند تا مشکلات را به حداقل برسانند و حمایت های خوبی را از ما داشته‌‌اند که بابت این حمایت از آن ها تشکر ویژه‌ای دارم. آن ها خیلی به نفت‌مسجدسلیمان و نتایجی که می‌گیرد علاقمند و حساس هستند؛ آنها برای رفع هر مشکل خیلی حمایت‌های خوبی از تیم داشته‌اند، امیدوارم بعد از این حمایت‌ها مشکلات کاهش یابد و به امید خدا و تلاش جمعی این تیم در لیگ یک ماندنی شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.