• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
4

علی عسگر ظاهری در دیدار با مسئولین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان:
دانشگاه آزاد اسلامی بهترین محل برای توسعه فکری و معنوی شهرستان است + تصاوير

  • کد خبر : 25990
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفت: واحد دانشگاهی مسجدسلیمان بهترین محل برای توسعه فکری و معنوی شهرستان است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، نماینده مردم مسجدسلیمان که به اتفاق علیرضا گوروئی از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفت: واحد دانشگاهی مسجدسلیمان بهترین محل برای توسعه فکری و معنوی شهرستان است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، نماینده مردم مسجدسلیمان که به اتفاق علیرضا گوروئی از واحد دانشگاهی مسجدسلیمان دیدن کردند، در جلسه‌ای که با حضور مسئولین این واحد دانشگاهی برگزار شد از دانشگاه به عنوان محل توسعه فکری و معنوی شهرستان یاد کرد.

ظاهری با اشاره به جلسه مناظره انتخاباتی کاندیدهای نمایندگی مجلس حوزه انتخاباتی مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل که به میزبانی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، گفت: خاطره حضور در این جلسه که با حضور پرشور اقشار مختلف شهرستان همراه بود و باعث آگاهی بخشی به مردم شد برای من بسیار مهم و مؤثر بود. لذا از مسئولین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان برای این اقدام شایسته تشکر می‌کنم.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، گفت: دانشگاه دارای پتانسیل بسیار خوبی برای کمک به مسئولین شهرستان در راستا کاهش معضلات موجود جامعه در حوزه‌های مختلف و بهبود شرایط است امیدوارم بستر مناسب برای برآورد شدن انتظار جامعه از دانشگاهیان شهرستان فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از وعدهای انتخاباتی به مردم شهرستان این بود که بیمارستان قدیمی 22 بهمن را مجدداً راه اندازی نمایيم که خوشبختانه با جلسه‌ای که با مسئولین مربوطه داشتم به زودی همشهریان عزیز شاهد اجرایی شدن این وعده خواهند بود.

ظاهری افزود: فعال شدن بیمارستان قدیمی 22 بهمن که بنا به دلایلی به اشتباه تعطیل شده بود، برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان هم مهم خواهد بود چون با اخذ مجوز آموزشی بودن بیمارستان مذکور، ضمن این‌که دانشجویان گروه پرستاری و مامایی می‌توانند از خدمات این بیمارستان استفاده نمايند با این‌کار راه برای توسعه رشته‌های پزشکی هموار خواهد شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، گفت: در کنار سایر اقدامات پی‌گیری شده برای این حوزه انتخاباتی، اخذ مجوز برداشت آب از کارون برای حدود 42 هکتار زمین کشاورزی است. این کار فرصتی مناسب برای اشتغال زایی است و انتظار دارم که با کمک شما دانشگاهیان بتوانیم برای ایجاد شغل جدید برای مردم این منطقه کاری انجام دهیم.

ایشان ابراز امیدواری کرد که با استفاده از توانمندی چند اداره و برقراری ارتباط نزدیک با هم، به ویژه توانمندی علمی دانشگاه بتوان برای شهرستان اقدامی مثبت انجام داد.

علی عسکر ظاهری در خصوص مشکلات مطرح شده برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان ضمن اشاره به دغدغه فرماندار شهرستان در این خصوص، گفت: اگر بتوانیم مشکلات این واحد دانشگاهی را به ‌صورت اداری حل کرد، بهتر است اما اگر این کار مقدور نبود باید به‌صورت کدخدا منشی به‌فکر حل مشکل باشیم.

ایشان در بخش دیگر صحبت خود با اشاره به مهم بودن استفاده از «خِرد جمعی» برای ارتقاء هر سیستم گفت: اعتقاد دارم که هر فرد ظرفیتی محدود دارد و نمی‌تواند به همه نیازهای جامعه پاسخ دهد. لذا بهتر است برای رفع این مشکل و پاسخ به نیازهای متعدد، از تمام ظرفیت‌های افراد استفاده شود.

ظاهری افزود: طبق مجوز مجلس شورای اسلامی هر نماینده می‌تواند 5 مشاور داشته باشد اما به نظر من این تعداد بسیار کم است و لازم است نمایندگان مجلس از مشاوران بیشتری بهره‌مند باشند. شما دانشگاهیان بهترین پشتیبان برای ما هستید لذا امیدوارم برای توسعه شهرستان از تیم کارشناسی توانمند دانشگاه استفاده شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، در بخش پایانی صحبت خود ضمن تأکید بر آمادگی برای حل مشکلات واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفت: اینجانب به شدت نیاز دارم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شما دانشگاهیان برای پاسخگویی به انتظارهای مردم استفاده کنم. انشاالله بتوانیم در کنار هم کارهای مؤثر و قابل قبول با هدف خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی  انجام دهیم. باز از شما تشکر و برایتان موفقیت آرزو دارم.

در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی در خصوص مشکلات مطرح شده واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفت: اینجانب به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان، پشتیبان دانشگاه هستم و اعلام آمادگی می‌کنم هر اقدامی که بتوانم در این راستا به اتفاق همدیگر انجام خواهیم داد.

گوروئی در بخش دیگری افزود: دانشگاهیان می‌توانند برای کاهش مشکلات شهری به مسئولین مربوطه کمک کنند لذا انتظار دارم بیش از گذشته از توانمندی شما استفاده شود و همین جا اعلام می‌کنم فرمانداری مسجدسلیمان آمادگی دارد در این رابطه میزبان متخصصان و صاحب نظران دانشگاه باشد.

لازم بذکر است در ابتدای اين جلسه دکتر علیرضا حیدرئی سرپرست واحد دانشگاهی مسجدسلیمان و معاونین این واحد دانشگاهی به‌طور جداگانه در سخنانی ضمن خیرمقدم حضور نماینده شهرستان و فرماندار و همچنین هیأت همراه و برشمردن خدمات این واحد دانشگاهی در سطح شهرستان،به بیان مهم‌ترین مشکلات موجود که اغلب در خصوص معارضین زمین‌های واحد، افزایش رشته‌ها و کاهش دانشجو  بود پرداخته و از ایشان درخواست کمک برای رفع مشکلات نمودند و در بخش دیگری هم با تشریح برخی از توانمندی‌های موجود در این واحد دانشگاهی اعلام آمادگی کردند برای توسعه شهرستان حاضر به همکاری با مسئولین مربوطه هستند.

پس از اتمام جلسه، نمایند شهرستان، فرماندار و هیأت همراه به اتفاق برخی از مسئولین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، ازبرخی از ساختمان‌ها و امکانات این واحد دانشگاهی دیدن و پس از بازدید از هتل فرهیختگان، نماینده و فرماندار مسجدسلیمان امکانات موجود در این هتل را بسیار مناسب توصیف کردند و پیشنهاد دادند که باید با تبلیغات مناسب این امکانات به اطلاع عموم مردم بویژه مسئولین شهرستان رسانده شود تا در صورت نیاز بتوان از هتل فرهیختگان استفاده کرد و زمینه درآمد زایی هم برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان فراهم شود.

IMG_0396 copyIMG_0427 copy IMG_0383 copy IMG_0409 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.