• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

170 اشتراک جدید آب در مسجدسلیمان واگذار شد

  • کد خبر : 2574
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۶:۲۹

سرپرست امور آبفای مسجدسلیمان گفت: در مرداد ماه سال جاری بیش از 170 اشتراک آب جدید به متقاضیان واگذار شده است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فریبرز اسدی حاجی‌وند با بیان این که مسجدسلیمان بیش از 26 هزار مشترک آب دارد، اظهار کرد: در پاسخ به درخواست شهروندان مسجدسلیمانی و به منظور افزایش سطح خدمات رسانی […]

سرپرست امور آبفای مسجدسلیمان گفت: در مرداد ماه سال جاری بیش از 170 اشتراک آب جدید به متقاضیان واگذار شده است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فریبرز اسدی حاجی‌وند با بیان این که مسجدسلیمان بیش از 26 هزار مشترک آب دارد، اظهار کرد: در پاسخ به درخواست شهروندان مسجدسلیمانی و به منظور افزایش سطح خدمات رسانی ظرف مدت یک ماه تعداد 170 فقره انشعاب آب واگذار شد.

وی متوسط مصرف آب هر خانوار مسجدسلیمانی را بالاتر از متوسط استانی و در حدود 860 لیتر در شبانه روز عنوان کرد و افزود: آب مورد نیاز مردم مسجدسلیمان از رود کارون تامین و پس از تصفیه در دو واحد تصفیه خانه موجود به ظرفیت 93 هزار مترمکعب در شبانه روز در طول 235 کیلومتر شبکه آب موجود توزیع می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اسدی حاجی‌وند با بیان این که 100 درصد مردم مسجدسلیمان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند تصریح کرد: آب مورد نیاز در 16 مخزن این شهر به ظرفیت 152 هزار مترمکعب ذخیره و توسط سه ایستگاه پمپاژ به ظرفیت بیش از 20 هزار مترمکعب در شبانه روز در شبکه توزیع پمپاژ و به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

وی همچنین از جمع آوری 21 مورد انشعاب غیرمجاز و تبدیل 73 انشعاب آب غیرمجاز به مجاز در مرداد ماه خبر داد و گفت: ظرف همین مدت 55 مورد تعویض کنتور، 125 مورد نصب کنتور بر روی انشعابات جدید، 138 مورد اصلاح شبکه و 192 مورد قطع انشعاب بدهکار صورت گرفته است.

وی در پایان یادآورد شد: با استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی امکان خدمات رسانی بیشتر اداره آبفای مسجدسلیمان در راستای تأمین و توزیع عادلانه آب شرب برای سایر شهروندان نیز فراهم می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. جناب اقای اسدی که می فرمایند مصرف مردم مسجدسلیمان بالاتر از میانگین استانی است به این نکته دقت نکردند که بخش زیادی از مصرف اب در واقع هدر رفت اب در نقاط مختلف شهر از لاین های اصلی به علت فرسوده بودن و عدم توجه و ترمیم توسط شرکت ابفا میباشد نه استفاده مردم
    بیشتر خانواده های مسجدسلیمانی اب رو به صورت جیره بندی دریافت میکنند پس چطور مصرف بالاتر از میانگین استانی دارند؟!

  2. لوله اصلی بریده شد همه جا را اب گرفت رفتم سازمان گفتند باید یک هفته در نوبت باشی! گفتم اقای حسابی مگه ارث پدرمه شالوله ترکیده جاده را اب برد این اصراف نیست؟ ای بابا کی به کیه تا پارتی پیدا کردم امدند درستش کردند

  3. 1-این چه تیتریه؟! یعنی دادن 170 اشتراک که وظیفه این سازمان است افتخاره؟! یا کار شاقی کردن؟!
    2-یکی از بدترین ادارات و سازمان های شهر مسجدسلیمان، همین دار و دسته ی سازمان آب هستن. که به ارباب رجوع خیلی بی احترامی می کنن.

  4. آقای اسدی پاک ترین ریاست شهر رو دارند، واقعا خسته نباشید یا علی و خدا قوت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.