• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11721اخبار امروز : 0
0

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
ادامه جابه‌جایی واحدهای مسکونی مناطق آلوده به نفت و گاز تا پايان امسال

  • کد خبر : 25626
  • ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسیمان از جابه‌جایی 195 واحد مسکونی مناطق آلوده به نفت و گاز این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد. علیرضا گرویی با بیان این‌که پنج منطقه در مسجدسلیمان آلوده به نفت و گاز هستند،‌ اظهار کرد:‌ منطقه دره خرسان، منطقه پشت برج، منطقه سی‌برنج، منطقه نمره یک و کوی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسیمان از جابه‌جایی 195 واحد مسکونی مناطق آلوده به نفت و گاز این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد. علیرضا گرویی با بیان این‌که پنج منطقه در مسجدسلیمان آلوده به نفت و گاز هستند،‌ اظهار کرد:‌ منطقه دره خرسان، منطقه پشت برج، منطقه سی‌برنج، منطقه نمره یک و کوی نفت‌خیز مناطق بحرانی آلوده به نفت و گاز این شهرستان هستند که از سال‌ها قبل طرح جابه‌جایی منازل مسکونی این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون بخشی از واحدهای مسکونی مناطق دره خرسان، پشت برج و کوی نفت‌خیز جابه‌جا شده‌اند.

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: تا قبل از نوروز سال 96 نیز 195 واحد مسکونی مناطق آلوده به نفت و گاز جابه‌جا خواهند شد. واگذاری این واحدها بر اساس میزان‌ آلودگی‌های نفت و گازی صورت می‌گیرد و جابه‌جایی منازلی که در نقاط بحرانی‌تر هستند، در اولویت قرار دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به اعلام شرکت نفت مبنی بر جمع‌آوری گازهای ترش و مطالعاتی که شرکت در مناطق پنج‌گانه آلوده به نفت مسجدسلیمان انجام داده است، به زودی اجازه نوسازی و ساخت و ساز در این مناطق صادر می‌شود؛ یعنی اگر این اعلام شرکت نفت ‌صحت داشته باشد این مناطق از حالت آلوده بودن به نفت خارج خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سلام وخسته نباشید به شما فرماندار مسجدسلیمان   شما که قصد جابه جایی اکثر مناطق رو دارید تکلیف   منطقه بی بی یان  و۲۲ بهمن رو هم  روشن کنید  چرا که منطقه ۲۲ بهمن به بیغوله تبدیل شده  چرا که حتی به  سختی تاکسی پیدا میشود لطفا  چاره ای بیندیشد برای منطقه ما ۰

  2. پس ما بیچاره ها باید چکار کنیم که هیچ پول و خونه ای نداریم و اجاره نشین همین مناطق آلوده هستیم؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.