• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

مديرعامل كارخانه آلومينيوم مسجدسليمان:
تامین زیرساخت‌های برق و گاز کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان

  • کد خبر : 25614
  • ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات این کارخانه در بحث زیرساخت‌ها، گفت: مسئولان به دنبال حل مشکلات زیرساختی کارخانه در بحث گاز و برق هستند و قول داده‌اند تا این مشکلات هرچه سریعتر مرتفع شوند. سیدعباس حسینی اظهار کرد: ساخت فاز اول این کارخانه برای ایام دهه فجر به اتمام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-مدیرعامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با اشاره به مشکلات این کارخانه در بحث زیرساخت‌ها، گفت: مسئولان به دنبال حل مشکلات زیرساختی کارخانه در بحث گاز و برق هستند و قول داده‌اند تا این مشکلات هرچه سریعتر مرتفع شوند.

سیدعباس حسینی اظهار کرد: ساخت فاز اول این کارخانه برای ایام دهه فجر به اتمام می‌رسد و این کارخانه آماده بهره‌برداری است اما با توجه به مشکلات زیرساختی امید چندانی به تولید نداریم.

وی افزود: زیرساخت‌های موردنیاز برای تولید به صورت کامل مهیا نشده است و کارخانه در بحث برق و گاز با مشکلاتی مواجه است.

حسینی عنوان کرد: دولت در حال تلاش است تا مسائل زیرساختی کارخانه را حل کند و امیدواریم در این زمینه با حل این مشکلات کارخانه بتواند با حداکثر توان خود به تولید بپردازد.

وی گفت: کارخانه در بحث تأمین آب مشکلی ندارد و توانسته‌ایم نیاز کارخانه را برطرف کنیم و تنها امیدواریم سایر مسائل زیرساختی مورد نیاز حل شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت این کارخانه در فاز اول تولید 11 هزار پروفیل آلومینیوم است و اگر زیرساخت‌ها به صورت کامل مهیا شوند، شاهد فعال شدن تولید و اشتغالزایی تعداد زیادی در این کارخانه خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اقای مدیر عامل محترم،وقتی که  کارخانه مشکلات زیر ساختی داشت،وسرکار میدونستید که شاید مدتی زمان ببرد تا مشکلات زیر ساختی حل شود،چرا ازمون استخدامی را در ابان ماه برگزار کردید ازمون را میگذاشتید برای دی ماه،که2/5ماه ملت رو الاف نکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.